امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا راهش و لحن صحبت خود را با مردم ایران تغییر داد و امروز می‌گویند بدون هیچ پیش شرطی حاضر به مذاکره هستند، این صحبت‌ها نشان از قدرت مردم ایران است.
کد خبر: ۷۵۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 07 June 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ اصفهان در مورد تغییر لحن آمریکا گفت: قدرت مردم ایران باعث شد آمریکا بفهمد که نمی‌تواند از موضع زور و قدرت با مردم ایران برخورد کند.

او در ادامه با اشاره به سخنان برخی افراد در مورد مذاکره با دشمن، گفت: آمریکا از طریق مذاکره با کشورمان به دنبال حذف قدرت موشکی ایران اسلامی است.

میردامادی با تاکید به آیاتی از قرآن در مورد رمز موفقیت انسان در زندگی تقوا و صبر است اظهار کرد: در مواقع بحرانی باید صبر و در برابر خداوند باید تقوا پیشه کرد، به خصوص در این ایام که دشمن توجه به خدا و صبر ما را مورد توجه خود قرار داده است و سعی می کند ما را از یاد خدا غافل کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز دشمن تقوا و صبر ما را هدف قرار داده است، گفت: اگر فردی به طور عمدی در جامعه روزه خواری کرد، بداند روزه خواری اعلام علنی جنگ با خداست چرا که روزه توسط خدا واجب شده است ولی دشمن تلاش می‌کند بگویند معادی نیست و انسان را به سمت دوری از خدا سوق دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار