مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: اجرای برنامه " تاب ستانه " در پارک های مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان با آغاز فصل تابستان آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 16 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان، فاطمه شفیعی در این ارتباط اظهار داشت: در حال حاضر به منظور اموزش ، ترویج و افزایش آگاهی عامه مردم  در حوزه سواد رسانه ای اقدام به اجرای برنامه تاب ستانه در پارک های سطح شهر اصفهان کردیم که ابتدا از  مناطق محروم و حاشیه ای آغاز کردیم.
وی از اجرای این برنامه در روزهای پایانی هر هفته در پارک های مناطق مختلف شهر اصفهان خبر داد و تصریح کرد:  این برنامه در قالب سیر نمایشگاهی سواد رسانه ای و به شکل آموزش سواد رسانه ای به شکل تصویری و ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان و پاسخ به سوالات در حوزه سواد رسانه ای و مشکلات آنها ارائه میشود.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان اعلام کرد: تاکنون این برنامه در سه پارک محلات آتشگاه ، حصه و دهنو برگزار شده است و امروز در منطقه زینبیه برپا می شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه "تاب ستانه"  با همکاری مرکز آسیب شناسی و سلامت فضای تولید وتبادل اطلاعات استان اصفهان برگزار می شود، افزود: این برنامه تا آخر تابستان در پارک های شهر از جمله گل محمدی، پل خواجو، پل مارنان، پارک مشتاق، پارک شهید رجایی، پارک شهید نریمانی ، بوستان توحید، بوستان زمزم، بوستان شهاب و بوستان فردوس برگزار میشود.
مدیر فرهنگسرای رسانه ای شهرداری اصفهان همچنین در رابطه با شکل گیری نخستین کتابخانه تخصصی رسانه ای استان اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و 700 کتاب تخصصی در حوزه سواد رسانه ای در نخستین کتابخانه تخصصی رسانه ای استان اصفهان قرارداد که قابل استفاده برای عموم است .
شفیعی اظهار داشت: کتابخانه تخصصی رسانه ای استان اصفهان بستری فراهم کرده تا تمامی مردم ، فرهنگیان، اهالی رسانه استان و گروه مختلف تحصیلی از جمله دانش آموزان و دانشجویان بتوانند از این ظرفیت برای دانش افروزی خود در حوزه سواد رسانه ای بهره ببرند.
وی با اشاره به اینکه این کتابخانه همه روزه از ساعت هفت صبح تا هفت شب برای تمامی مردم باز وقابل استفاده است، ادامه داد: افرادی که خواهان استفاده از کتابخانه هستند می توانند برای عضویت به فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان واقع در طبقه دوم مجتمع مطبوعاتی اصفهان مراجعه کنند.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه ای شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه افراد با عضویت در کتابخانه تخصصی رسانه شهرداری اصفهان در طرح جامع کتابخانه ها قرار می گیرند و می توانند از تمامی کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان  استفاده کنند، افزود: تمامی کتب موجود در کتابخانه تخصصی رسانه ای استان اصفهان در حیطه سواد رسانه ای و روزنامه نگاری است که ویژه متخصصان حوزه روزنامه نگار و روابط عمومی و اساتید دانشگاه است.
وی  افزود: به تازگی 200 نوع جلد کتاب جدید به این کتابخانه اضافه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار