طی سه روز در نمایشگاه کتاب
تابناک: دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان گفت: میزان فروش واقعی نمایشگاه قابل محاسبه نیست اما بر اساس میزان فروش بن می توان گفت امسال فروش خوبی در نمایشگاه بخصوص در روزهای اول و دوم نسبت به سالهای گذشته داریم.
کد خبر: ۸۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 05 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی حاج زکی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان در تابستان اظهار کرد: دلیل برگزاری نمایشگاه در تابستان خالی بودن نمایشگاه در این زمان است.

وی در مورد ناراحتی غرفه داران از طولانی بودن ساعت نمایشگاه و یکسره بودن آن گفت: نگاه ما در زمان بندی نمایشگاه مردم محور بوده است و با 12 ساعته کردن نمایشگاه زمان زیادی برای مردم مهیا شده است تا بتوانند زمان کافی برای خرید کتاب داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل شش روزه بودن نمایشگاه ساعات را افزایش دادیم.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در مورد گلایه غرفه داران غیر اصفهانی از پذیرایی توسط مسئولان نمایشگاه با اشاره به رایگان بودن غرفه‌ها، افزود: برای پذیرایی از ناشران به دلیل کمبود اعتبارات تنها میان وعده تدارک دیده شده است اما هیچ الزام و اجباری برای پذیرایی و ناهار از ناشران وجود ندارد.

وی در پاسخ به درخواست ناشران و مردم مبنی بر اینکه غرفه‌های نمایشگاه موضوع محور باشند و برای مثال غرفه‌های کتاب های فقهی یا ادبی در یک راستا باشند، خاطر نشان کرد: غرفه‌های عمومی معمولا کتاب‌هایی با موضوع‌های مختلف دارند و معیاری برای جداسازی و تفکیک کامل وجود ندارد. از طرفی به غرفه‌های کودک و کتب دانشگاهی مکان مشخصی داده شده است.

حاج زکی در خصوص ویژگی‌های نمایشگاه یازدهم نسبت به سال‌های قبل توضیح داد: نمایشگاه امسال استقبال خوبی در روز اول داشت در حالی که سال‌های قبل استقبال چندانی در روزهای ابتدایی از نمایشگاه صورت نمی‌گرفت. همچنین امسال برنامه‌های جنبی نمایشگاه که با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شده مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همینطورخدمات رسانی بانکی ما نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه میزان فروش واقعی نمایشگاه قابل محاسبه نیست ولی از میزان فروش بن می‌توان میزان فروش را تخمین زد، خاطر نشان کرد: بر اساس میزان فروش بن می‌توان گفت امسال فروش خوبی در نمایشگاه بخصوص در روزهای اول و دوم نسبت به سال‌های گذشته داریم.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در خصوص میزان فروش بن در سه روز اول برگزاری نمایشگاه افزود: در روز اول برگزاری نمایشگاه حدود 108 میلیون تومان، روز دوم 114 و روز سوم 130 میلیون تومان فروش بن گزارش شده است که در مجموع 352 میلیون تومان بن از سوی مردم خریداری شده است که نشان دهنده استقبال مردم از خرید کتاب در نمایشگاه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار