رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی فیلم های کودک ونوجوان

پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دراصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 18 September 2023

دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان گفت: پوستر این رویداد فرهنگی امروز ساعت ۹ صبح در آئینی باحضور مسئولان و دست‌اندرکاران این دوره جشنواره در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان رونمایی می‌شود.

مجید زین العابدین افزود: پوستر این دوره جشنواره را «بهزاد خورشیدی» هنرمند گرافیست طراحی کرده است.

وی افزود: از بازگشت این جشنواره به اصفهان پس از چهار سال بسیار خرسندم و امیدوارم شاهد اکران آثاری پربار و اثرگذار در این دوره باشیم.
زین العابدین عنوان کرد: اصفهان مایه افتخار ما ایرانیان در جهان است و بار دیگر اصفهان قصد دارد، ایران، هنر سینماگران ایران و سرزندگی کودکان ایرانی را به جهان معرفی کند.
وی اضافه کرد: در این دوره، آثاری از بیش از ۴۰ کشور جهان در جشنواره به رقابت می‌پردازند و بیش از ۸۳۵ نفر از کودکان و نوجوانان برای بخش داوری آثار و بیش از ۳۷۷ کودک و نوجوان نیز برای بخش خبرنگاری جشنواره اعلام آمادگی کردند.
دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که این رویداد روندی دائمی و سالیانه در اصفهان داشته باشد و تنها به چند روز در سال خلاصه نشود.

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، متعلق به همه کودکان ایران و جهان

معاون فرهنگی شهردار اصفهان در آیین رونمایی از پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت:امیدواریم بتوانیم با مشارکت همه نهادهای ذیربط، رویدادهای برجسته‌ای را در این دوره جشنواره در مهرماه رقم بزنیم.
کمال حیدری تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حال حاضر به بلوغ رسیده است و جامعه به شور و نشاط حاصل از برپایی آن نیازمند است.
وی افزود: این جشنواره متعلق به همه کودکان ایران و جهان است و امیدواریم رسانه‌ها بتوانند اخبار، پیامدها و ثمرات این رویداد را به سمع و نظر همه مخاطبان آن برسانند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار