امام جمعه تیران و کرون گفت: شهید جمهور در دولت سیزدهم عزم خود را بر اصلاح ساختار اقتصادی کشور با تغییر آیین نامه‌ها و مبارزه با فساد قرار داده بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ 23 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان به عزم، اراده و روحیه جهادی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره و اظهار کرد: ایشان در دوران مسئولیت‌های مختلف سعی بر خدمت رسانی جهادی و ایجاد تغییرات ساختاری در آن نهاد اعم از قوه قضاییه، آستان قدس رضوی و دولت داشت.

وی افزود: شهید جمهور در دوران حدود سه ساله ریاست جمهوری با ایجاد تغییرات ساختاری در نظام اقتصادی کشور، سعی در رفع مشکلات و بحران‌ها داشت و اگرچه با بعضی از مشکلات اقتصادی روبرو بودیم، اما با اصلاحات صورت گرفته بسیاری از فرصت‌های فساد از بین رفته و معیشت مردم بهبود پیدا می‌کرد.

امام جمعه تیران و کرون معتقد است: عزم رئیس جمهور در مبارزه با فساد اقتصادی و مدیریتی توانسته بود فرصت را از افراد تبهکار بگیرد و نگذارد بستر برای اقدامات مجرمانه و تصرف بیت المال فراهم شود.

رشیدیان، روحیه جهادی و کار برای مردم بدون تمرکز بر زمان و مکان را یکی از ویژگی‌های مهم مدیریتی رئیس جمهور بیان کرد و یادآور شد: تلاش و همت شبانه روزی و رصد نیاز‌های جامعه با روحیه خستگی ناپذیری قدرت تحول را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور فقید کشورمان در دوران مسئولیتی خود بدون هیچ رابطه گرایی با افراد انتصابات را انجام داده و سعی در انتخاب مسئولان توانمند و متعهد داشت و با مدیران ناکارآمد برخورد به موقعی انجام می‌داد.

به گفته امام جمعه تیران و کرون، روحیه جهادی و خدمتگزاری او می‌تواند الگویی برای مدیران در ر ده‌های مختلف باشد و مسیر خدمت رسانی را تسهیل کند و رضایتمندی را افزایش دهد.

رشیدیان، تعاملات بین قوا برای رفع نیاز‌های جامعه را مهم خواند و گفت: در این دوران چنین همکاری‌های مشترک دیده می‌شد و بازتاب و برآیند آن رفع نیاز‌های کشور بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، یادآورشد: ملت ایران در انتخاب رئیس جمهور جدید الگو‌های رفتاری شهید جمهور را در نظر داشته باشند و فردی با روحیه خدمت رسانی، جهادی، متعهد و تلاشگر را انتخاب کنند.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار