امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، اخلاق، سیاست و دیانت را یکجا باهم داشت و این ویژگی برجسته ایشان بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ 24 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ایشان انسانی عالم، مجاهد، خدمتگزار، با کفایت، عزیز، خادم‌الرضا، فداکار، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، صمیمی، مخلص، باارزش و مردمی بود.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی همیشه به دنبال خدمت و کسب رضایت مردم بود. ایشان هیچ‌گاه در برابر آزردگی‌ها و ناسپاسی‌ها، خسته و ناامید نشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: رئیس‌جمهور شهید در ۳۳ ماه مسئولیت ریاست جمهوری، ۴۷ سفر استانی رفت. در مجامع بین‌المللی نیز با جدیت حضور پیدا می‌کرد و این‌ها نشانه تلاش مداوم وی برای خدمت به مردم بود.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار کرد: شهید رئیسی در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری با اخلاق وارد شد. او اخلاق، سیاست و دیانت را باهم داشت و این ویژگی برجسته ایشان بود.

وی با اشاره به تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید در زمینه اقتصادی، تصریح کرد: عضویت ایران در پیمان شانگ‌های، بریکس و همچنین دریافت بدهی ایران از انگلیس، از دستاورد‌های شهید آیت‌الله رئیسی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان به حمایت آیت‌الله رئیسی از ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: ایشان در مجامع بین‌المللی با قاطعیت از مردم غزه حمایت کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در استان‌های مختلف کشور برای مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و اعلام عزای عمومی در برخی کشور‌های جهان، افزود: باید زحمات و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی را زنده نگه داریم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار