طلوعی خبر داد:
تابناک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 65 پزشک متخصص به صورت مقیم و 136 پزشک به صورت ماندگار در این استان به حالت آماده باش و مستقر، در تعطیلات نوروز در بیمارستانهای دولتی خدمات درمانی ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر حمیدرضا طلوعی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان با اشاره به برنامه های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای نوروز سال آینده افزود: در سال های گذشته یکی از بیشترین علل نارضایتی مردم از خدمات درمانی در ایام نوروز، بلاتکلیفی درباره حضور پزشکان متخصص در بیمارستانها بود.

وی با بیان اینکه رفع این مشکل یکی از محورهای برنامه تحول نظام سلامت است، اظهار کرد: امسال 65 پزشک متخصص به صورت مقیم در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سراسر استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه از سه روانپزشک مقیم در کشور، دو روان پزشک در اصفهان و در مراکز فارابی و شهید مدرس هستند، گفت: پزشکان مقیم با توجه به توانایی مالی دانشگاه در بیمارستان های بالای 64 تخت مستقر خواهند بود.

طلوعی تخصص این پزشکان را در رشته های داخلی، زنان، جراحی، طب اورژانس، کودکان، روانپزشکی، جراحی اعصاب، ارتوپدی، قلب و بیهوشی عنوان و تاکید کرد: اگر مردم درباره عدم حضور پزشک مقیم در بیمارستانها شکایتی داشتند آن را به شماره تلفن 1590 گزارش کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: 134 پزشک نیز به صورت ماندگار در شهرستانهای استان حضور دارند و به هنگام تماس تلفنی باید خود را فوری به بیمارستان برسانند.

وی حق الزحمه این پزشکان را برای هر شب، 150 هزار تومان اعلام کرد.

طلوعی همچنین از آمادگی استان اصفهان برای پذیرایی از بیماران دیالیزی گردشگر خبر داد و گفت: اورژانس هوایی ما نیز تا شعاع 150 کیلومتری اطراف مرکز استان را پوشش می دهد.

وی با اشاره به فعالیت 13 مرکز دندانپزشکی شبانه روزی و 18 آزمایشگاه خصوصی و همه آزمایشگاههای بیمارستانهای دولتی استان اصفهان در تعطیلات نوروزی 94، تصریح کرد: در سال آینده برنامه تحول نظام سلامت با قوت بیشتری اجرا می شود.

وی مهمترین نگرانی معاونت درمان اصفهان را از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری خواند و اضافه کرد: دو بیمارستان امام موسی کاظم(ع) و فیض اصفهان در آماده باش کامل قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار