بيانيه مسعود نيكدستي پس از انصراف از كانديداتوري مجلس؛
تابناك:‌شنيده ها حاكي از اين است كه مسعود نيكدستي، قاري مشهور اصفهان روز گذشته از ادامه كانديداتوري مجلس انصراف داد؛ اين انصراف با بيانيه نيكدستي كه براي تابناك ارسال شد، به قطعيت رسيد.
کد خبر: ۱۶۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 17 January 2016

به گزارش تابناك اصفهان، شنيده ها  حاكي از اين است كه مسعود نيكدستي، قاري مشهور اصفهان روز گذشته از ادامه كانديداتوري مجلس انصراف داد؛ اين انصراف با بيانيه نيكدستي كه براي تابناك ارسال شد، به قطعيت رسيد.

متن بيانيه مسعود نيكدستي به شرح زير است:

باسمه تعالی

همه باید تلاش کنند تا انتخابات پر شور و با حضور عمومی مردم برگزار شود زیرا اقتدار و استحکام نظام اسلامی ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردمی بوده است.

مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای دامت برکاته

سپاس خدای بزرگ هستی را که نعمت نظام جمهوری اسلامی را بر ما ارزانی داشت و زندگی را در زمانی نصیب ما گردانید که احکام نورانی اسلام در آن جاری است و در ایران عزیز اکنون به برکت خون شهداء و رشادت و ایثار جانبازان و مجاهدت های علماء ، بزرگان و اندیشمندان و رهبری رهبر فرزانه انقلابحضرت آیه الله العظمی خامنه ای دام ظله العارف، امنیت ، پیشرفت و اقتدار حاکم است.

اما نظام جمهوری اسلامی همواره مورد هجوم دشمنان بزرگ و قسم خورده ای بوده است که از هیچ کوششی برای شکست این نظام دریغ نکرده و همواره بدنبال راهی برای نفوذ در این مملکت بوده اند.

کلید واژه ای که رهبر معظم انقلاب اخیرا بکار برده اند « نفوذ» است و نفوذ راه و روشی است که در زمان پسا تحریم، استراتژی دشمن و استکبار است و ما باید با آگاهی و بصیرت و پیروی تام و تمام از ولایت مطلقه فقیه راه را برای نفوذ نرم بیگانه سد کنیم.

انتخابات پیش رو مثل همه انتخابات گذشته از اهمیت برخوردار است. مردم وظیفه ای دارند و نامزدها هم تکلیفی.

نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مکلف اند به قانون پایبند باشند و زمینه حضور با شکوه مردم را فراهم کنند و مردم هم موظف به انتخاب افرادی هستند که ویژگیهای زیر راداشته باشند:

1- اعتقاد راسخ و عمیق به اینکه راه حل مشکلات کشور در درون کشور است نه بیرون.

2- افرادی باید به مجلس راه یابند که وابستگی به منابع قدرت و ثروت نداشته باشند و وامدار هیچ حزب و گروه و جریان سیاسی خاصی نباشند.

3- استکبار ستیزی و شناخت دشمن و حربه های او شرط لازم برای نماینده مجلس است.

4- و در آخر شجاهت، تقوی ، صداقت ، امانتداری را باید در نامزد نمایندگی مجلس دید و او را انتخاب کرد.

اینجانب با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و توصیه و درخواست دوستان و مردم فهیم و دلسوزی که در چهارسال پیش یعنی انتخابات مجلس نهم یکصد و چهارده هزار رأی به حقیر دادند و بنا به ظرفیت قرآنی و توانی که در خود دیدم به منظور تغییر رویکرد در مرکز تصمیم گیری و تقنین کشور و حاکم کردن آیات نورانی قرآن کریم برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردم. در این مدت از حمایت، همراهی و پشتیبانی گروهها، آحادو اقشار مختلف مردم شریف اصفهان و حتی برخی از شخصیت ها و رجال دینی و سیاسی کشور و نیز بانوان بزرگوار و اهالی شهرستانهای اطراف بویژه مردم باصفای روستاها، دهات و بخش های شرق اصفهان برخوردار گردیدم. لکن پس از ثبت نام و اعلام حضور برخی از چهره های اصولگرا ، متدین و با تجربه، به منظور تمرکز انتخاب مردم و پرهیز از تشتّت آراو در نهایت به نفع جریان اصولگرایی که مدافع و حامی محکم منویات رهبر معظم انقلاب است، مورخه 23/10/94 از نامزدی مجلس دهم استعفاء دادم.

در اینجا ذکر چند نکته ضروری است: اولاً از جوانهای عزیز و پرشور و مهربان و همه ی کسانی که در کنار من بودند و هستند، تشکر و قدردانی می کنم. قطعاً این نیت های خالص و این گامهای استوار مأجور خواهد بود.

ثانیاً خود را فرزند انقلاب و تربیت یافته مکتب امیرالمومنین علیهم صلوات الله می دانم و از این رو هر جا، هر وقت و هر زمان که لازم باشد و به قطع و یقین برسم در هر زمینه و عرصه ای که کشورم نیاز داشته باشد محکم و قاطع همچون گذشته حضور خواهم داشت.

ثالثاً: زمانی رهبر معظم انقلاب فرمودند در هر کاری که سه عنصر ، علم ، تلاش و اخلاص باشد آن کار، جهاد است و ارزش و اجر آن کمتر از شهادت نیست لذا با رویکرد جهادی برای سربلندی و آبادانی و پیشرفت کشور عزیزم بویژه خطه ی اصفهان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و با همت و کار مضاعف در عرصه های قرآنی ، فرهنگی و علمی به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

از خداوند متعال خواهانم ما را مشمول ادعیه ی زاکیه ی حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا له الفداء قرار دهد و ما را جزو اعوان و انصار حضرتش محسوب داشته و شهادت در رکاب آن امام حی رئوف را نصیب ما فرماید.

مجد و عظمت و عزت و اقتدار ایران ، ملت بزرگ ایران و رهبر عزیز و بزرگوارمان آرزوی من است.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین

مسعود نیکدستی

23/10/94

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار