رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
تابناک: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: به منظور معرفی کاندیدهای با قدرت‌رای آوری مناسب درشهرستان‌های استان اصفهان، ائتلاف هم‌دلان همدرد با مردم نمایندگانی را معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 14 February 2016
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی،با اشاره به تشکیل ائتلاف همدلان هم‌درد از سوی اصولگرایان برای معرفی کاندیداهای شهرستانهای اصفهان اظهار داشت: انتخابات موجب عزت‌مندی نظام، انقلاب و میهن اسلامی ما است و هرچه مردم در انتخابات حضور فعال‌تر و چشم‌گیری تری داشته باشند امید دشمنان از چشم طمع به این نظام نا امید خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره  حضورفعال ملت ایران در انتخابات تاکید ویژه کرده‌اند و اخیرا در یکی از سخنرانی‌های خود حتی از افراد مخالف نظام را نیز برای شرکت در این انتخابات دعوت کردند.

انسجام میان افراد دارای قدرت رای آوری برای هم افزایی و هم فکری بیشتر ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه انسجام میان افراد دارای قدرت رای آوری برای هم افزایی و هم فکری بیشتر ضروری است، ابراز داشت: بر این اساس تعدادی از نخبگان، معتمدان استان و جمعی ازنمایندگان ادوار و دوره فعلی مجلس شورای اسلامی جلساتی برگزار و ائتلاف هم‌دلان همدرد با مردم را تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که برای شهرستان‌های استان کاندیداهایی که قدرت رای‌آوری بهتری دارند به مردم معرفی شوند که برای تعدادی ازشهرستان‌ها به نتیجه نهایی رسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام موسوی ابراز داشت: بر این اساس آقایان اکبر ترکی برای فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت، محمدرضا آقایی برای شهرضا، حسینعلی حاجی دلیگانی برای شاهین‌شهر میمه و دولت آباد و برخوار، دکتر حسین حسنی در حوزه انتخابی نایین، جواد ابطحی برای خمینی شهر و دکتر قدیری ابیانه از حوزه انتخابی کاشان به عنوان نماینگان معرفی شده ازسوی ائتلاف برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار