گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: برخی به اشتباه وضعیت مالی افرادی که زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند را مطلوب تصور می‌کنند در حالی که مگر با پول ماهی 40 یا 50 هزار تومان می توان به خوبی زندگی کرد؛ البته پول یارانه نیز به این مقدار اضافه می شود اما تجمیع این دو در کنار یکدیگر نیز باز برای خانواده‌های بعضا پرجمعیت اندک است.
کد خبر: ۱۹۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 04 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله طباطبائی نژاد ظهر امروزدر خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان حول محور، کمبود آب در اصفهان، موضوع برداشت های بی رویه در بالاادست زاینده رود، انتخابات و نیز مناسبت های هفته به ایراد خطبه پرداخت.
گزیده ای از خطبه امام جمعه اصفهان به نقل از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا در زیر می آید:

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ضمن تقدیر از حضور و مشارکت 62 درصدی آحاد ملت در انتخابات هفتم اسفند ماه با اشاره به اظهار نظرهای برخی افراد و چهره ها در خصوص مجلسین آینده اظهار کرد: پیش از برگزاری انتخابات عده ای به غلط پیش افتاده و قضاوت کرده بودند که مجلس آینده مجلس ملت نیست اما مردم این بار نیز با حضور به هنگام خود در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه آفریده و خوب ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه مردم کاندیداهای مورد نظر خود را با فراغ بال از میان جناح‌ها و گروه‌های سیاسی برگزیدند و هیچ اجبار یا تحمیلی به رای دادن به فرد یا گروه خاصی نبود، افزود: خانه ملت اتاق فکر ملت است؛ رقابت‌های انتخاباتی باید به صحنه وفاق ملی تبدیل شود؛ اکنون زمان آن فرا رسیده که منتخبان مردم و خواص در کنار آحاد جامعه دست در دست یکدیگر متحد و هم دل برای رفع مشکلات پیش روی جامعه ایران تلاش کنند؛ منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند و از انجام کارهای بچگانه مانند به رخ کشیدن تعداد آرای یک جناح سیاسی دست بکشند.

وی با اشاره به جمعیت بزرگی از نیازمندان ایران که تنها با پول ناچیز یارانه روزگار خود را می‌گذرانند، گفت: برخی به اشتباه وضعیت مالی افرادی که زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند را مطلوب تصور می‌کنند در حالی که مگر با پول ماهی 40 یا 50 هزار تومان می توان به خوبی زندگی کرد؛ البته پول یارانه نیز به این مقدار اضافه می شود اما تجمیع این دو در کنار یکدیگر نیز باز برای خانواده‌های بعضا پرجمعیت اندک است. 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مشکل کم آبی در استان، گفت: متاسفانه بارندگی بسیار ضعیف بوده است و آب پشت سد هم بسیار اندک است و لذا باید از کاشت محصولات غیر ضروری در بالادست در استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از نظارت نداشتن بر مصرف آب کشاورزی، گفت: بارها به دولت اطلاع داده ایم که باید بر این مساله نظارت شود.

وی همچنین بر مکانیزه کردن آبیاری ها و پرهیز از آبیاری غرقآبی تاکید کرد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار