نماینده مردم فریدن در مجلس:
تابناک: نماینده مردم فریدونشهر، فریدن، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شهرستان‌های غرب استان اصفهان به شخص رئیس جمهور منتقل شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی در پاسخ به نتیجه پیگیری‌های مشکل آب منطقه فریدن بزرگ، اظهار کرد: بنده مشکل آب منطقه فریدن را در صحن علنی مجلس مطرح کردم که مجوز برداشت آب از سوی مراجع ذی‌ربط برای مردم شهرستان‌های غرب استان اصفهان صادر نمی‌شود.

وی به مشکل کم‌آبی حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: با توجه به پیگیری‌های قبلی مبنی بر این مشکل و به نتیجه نرسیدن آن، نامه‌ای به شخص رئیس جمهور نوشتم و رونوشتی از آن به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و معاونین رئیس جمهور ارائه شد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و پیگیری جدی مسئولان مربوطه در این خصوص شد و تصریح کرد: در این نامه خواستار جدی حل مشکل آب شرب منطقه فریدن بزرگ شدیم.

اسفنانی با بیان اینکه منتظر پاسخ رئیس جمهور هستیم، یادآور شد: از پیگیری و کمک‌های استانی ناامید شدیم و امیدواریم پاسخی از سوی رئیس جمهور دریافت کنیم و در غیر این صورت باید از راه دیگری وارد شویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار