شهردار اصفهان با تاکید بر این که وحدت کلمه و اتحاد و هم بستگی بین مذاهب در شرایط امروز جهان اسلام اصل مهمی است اظهارداشت: با این مهم می توانیم در برابر توطئه ها قد علم کنیم و انقلاب اسلامی را به نتیجه برسانیم.
کد خبر: ۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ 07 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، « سید مرتضی سقاییان نژاد » روز جمعه در جمع نماز گزاران و مردم ولایتمدار منطقه 15اصفهان (خوراسگان)، افزود: در حالیکه در قرن بیستم، تفکر جدایی دین از سیاست مطرح بود امام خمینی (ره) توانست با پشتوانه مردم، این تفکر را از بین ببرد و با تغییر معادلات سیاسی منطقه و جهان، یک حکومتی مبتنی بر دین در جهان حاکم کند.

وی با گرامیداشت دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تیر خلاصی به فرهنگ سکولار مورد قبول غرب شلیک کرد و هراس و دلهره ای برای حاکمان غرب بوجود آورد.

شهردار اصفهان افزود: به همین دلیل توطئه هایی از سوی غرب علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی شد که تجاوز رژیم بعث عراق و جنگ تحمیلی از جمله این توطئه ها بود.

وی با اشاره به اینکه توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد، گفت: جنگ نرم علیه نظام طراحی شده که در این خصوص رهبر معظم انقلاب در سال 68 هشدارهای لازم را دادند.

سقاییان نژاد ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب نیز دشمنان با اعمال تحریم های اقتصادی جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی را ادامه دادند.

سقاییان نژاد با اشاره به این که دشمنان انقلاب و اسلام در کشورهای اطراف و همسایه، مثلث انحرافی جهان اسلام را با تشکیل گروههای مختلف سازماندهی کرده اند بیان کرد: از این گروه ها طالبان، القاعده و داعش شکل گرفته است.

وی با تاکید بر راهکارهای مقابله با اسلام هراسی اظهارکرد: لازم است وحدت کلمه، اتحاد و همبستگی بین مذاهب را محور حرکت های اصلی خود قرار دهیم و از مباحثی که منجر به تفرقه افکنی شود، خودداری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار