تابناک: برخورد یک دستگاه کامیونت حامل بار علوفه با سیم های فشار قوی برق منجر به آتش سوزی در خیابان کهندژ اصفهان و سوختگی دو خودرو شد.
کد خبر: ۳۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: بارگیری بیش از اندازه علوفه بر روی کامیونت نیمه شب گذشته موجب آتش سوزی دو خودرو شد.

رییس ایستگاه 12 آتش نشانی اصفهان گفت: : با اعزام نیروهای عملیاتی به خیابان کهندژ متوجه شدیم که نه تنها دو خودروی سواری و کامیونت حامل علوفه دچار حریق شده بلکه هر لحظه حریق در حال گسترش است و می تواند منازل همجوار و کارگاه نجاری را نیز در بر بگیرد.

آتشیار پیام ستایش افزود: کامیونت ایسوزو حامل علوفه در حال حرکت در خیابان بوده است که به دلیل ارتفاع بیش از حد بار، با سیم های فشار قوی برق برخورد کرده و علوفه ها طعمه حریق می شود.

وی ادامه داد: پس بروز این حادثه راننده کامیونت تلاش می کند تا از محل سیم های برق دور شود اما علوفه های آتش گرفته بر روی زمین پراکنده و مقداری از آنها نیز بر روی خودروی نیسان پارک شده ریخته می شود و طعمه آتش می شود.

وی با بیان اینکه بدلیل خشک بودن علوفه ها، حریق با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش بود گفت: حضور به موقع نیروهای آتش نشان توانست، آتش هر دو خودرو را خاموش و از سرایت به منازل همجوار جلوگیری کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار