زرگرپور:
تابناک : استاندار اصفهان گفت: تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به مرکز دائمی رزمایش‌ها به محرومیت زدایی این منطقه کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رسول زرگرپور امروز (دوشنبه) در حاشیه رزمایش بیت المقدس 27 كه در منطقه عمومي نصر آباد اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران با موفق ارزیابی کردن برگزاری این رزمایش نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: رزمایش بیت المقدس 27 امروز به صورت پیشرفته‌تر و کامل‌تر از سال گذشته با موفقیت انجام شد و سلاح‌های پیشرفته به كار رفته در اين رزمايش و دقت فرماندهی عملیات‌ها تحسین برانگیز بود.

وی با اعلام اینکه منطقه نصرآباد اصفهان به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز دائمی رزمایش‌ها انتخاب شد، گفت: از این پس منطقه مرکزی نصرآباد اصفهان شاهد تأسیسات خوب نظامی و برگزاری مستمر رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش خواهد بود که این موضوع به تقویت و به هنگام سازی یگان‌های نظامی کمک می‌کند.

استاندار اصفهان با بيان اينكه تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به مرکز دائمی رزمایش‌ها به محرومیت زدایی این منطقه کمک خواهد کرد، گفت: این تصمیم نه تنها در توسعه و عمران این منطقه تأثیر خواهد گذاشت، بلکه به افزایش امنیت و تثبیت شرایط نیز منجر خواهد شد.

زرگرپور اضافه کرد: اصفهان از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است و استقرار واحدهای نظامی ثابت در منطقه نصرآباد می‌تواند به آبادانی، توسعه و پیشرفت این منطقه محروم کمک کند.

همچنین سرهنگ رضا خاکی، فرمانده گروه پهبادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در باره پرواز پرنده‌های بدون سرنشین یگان‌های پهبادی در منطقه رزمایش، گفت: امروز دو نوع از پرنده‌های بدون سرنشین "بصیر" و "مهاجر" در منطقه هوایی رزمایش با توانایی‌های بالای خود توانستند مجموعه اهداف و برنامه‌های دشمن فرضی را رصد کرده و بدون هیچ کم و کاستی اطلاعات رزمی را برای انهدام در اختیار مرکز فرماندهی قرارگاه عملیاتی رزمایش قرار دهند.

وی درخصوص ویژگی‌های این پرنده‌های بدون سرنشین، افزود: این جنگنده‌ها هم به عنوان هدف پرنده و هم به عنوان پرنده انتحاری از عملکرد بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با فریب رادارهای بسیار قوی دشمن در منطقه عملیاتی به دلیل برخورداری از موتور جِت خود با توانایی بالا، ادوات دشمن را منهدم و زمین‌گیر کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار