رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهید بهشتی یکی از شاخصه‌های اعتبار‌بخشی به شهر اصفهان است و چهره بین‌المللی دارد.
کد خبر: ۴۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، اصغر آذربایجانی صبح امروز در بازدید کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر از خانه فرهنگ شهید بهشتی با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت‌های فرهنگی در سطح شهر اظهار کرد: اصفهان ظرفیت‌های فرهنگی دارد که نسبت به مواردی از آنها مانند خانه فرهنگ شهید بهشتی کم‌توجهی شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده بتوانیم یکی از پروژه‌های شاخص فرهنگی را در سطح شهر به نتیجه برسانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از ظرفیت‌های فرهنگی مانند خانه فرهنگ شهید بهشتی باید در راستای توسعه فرهنگی در سطح شهر استفاده شود، تصریح کرد: امیدواریم در یک زمانبندی فشرده با همت شهردار منطقه یک اصفهان شاهد بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه اندیشکده شهید بهشتی یکی از پروژه‌های فرهنگی شاخص در منطقه یک اصفهان تلقی می‌شود و امیدواریم که شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم، ادامه داد: شهید بهشتی یکی از استوانه‌‌های معاصر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آذربایجانی با اشاره به اینکه سبک زندگی، اندیشه‌‌ها، سلوک عرفانی، منش و رفتار شهید بهشتی می‌تواند به عنوان الگویی معاصر برای نسل جوان باشد، تاکید کرد: پیگیری‌هایی باید در راستای آزاد‌سازی این مجموعه صورت بگیرد تا آزاد‌سازی‌های خانه فرهنگ شهید بهشتی با اصلاح بودجه سال جاری و به صورت تهاتری تا پایان سال جاری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه از سال 1390 تاکنون زمان بسیاری گذشته است و باید به صورت مجدد مروری روی طراحی‌های این پروژه صورت بگیرد و طراحی‌های خانه فرهنگ شهید بهشتی بازنگری شود، افزود: با احتساب آزاد‌سازی نیمی از پروژه خانه فرهنگ شهید بهشتی امیدواریم تا پایان سال جاری تمام این پروژه آزاد‌سازی نزدیک شود و به دنبال این موضوع طراحی‌های فاز دوم این پروژه به سازمان طراحی ابلاغ شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هر ساله در زمانی که با هفت تیر مواجه می‌شویم، تمام فضای شهر متاثر از برنامه‌های بزرگداشت هفت تیر می‌شود، گفت: اما در طول سال برنامه‌ای در راستای معرفی شخصیت، سبک زندگی، منش، رفتار و شاخصه‌های شهید بهشتی به مردم اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک برنامه‌ریزی سالانه باید در این زمینه در اصفهان صورت بگیرد، اظهار کرد: در این حوزه برنامه‌ریزی شهری باید باشد و منش، رفتار و سبک زندگی شهید بهشتی باید به مردم ارائه شود.

آذربایجانی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی خانه فرهنگ شهید بهشتی باید تقویت شود، ادامه داد: شهید بهشتی یکی از شاخصه‌های اعتبار‌بخشی به شهر اصفهان است و چهره بین‌المللی دارد.

وی تصریح کرد: شهید بهشتی یکی از نگین‌های شهر اصفهان است و مردم و به ویژه نسل جوان باید با شهید بهشتی آشنا شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار