عضو شورای شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای پروژه مترو و ایستگاه‌های آن در حداقل زمان ممکن باید اولویت اصلی شهر باشد و هیچکس تردید نداشته باشد که اولویت امروز شهر بعد از حفظ محیط زیست، راه‌اندازی هرچه سریعتر مترو است.
کد خبر: ۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 15 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نورالله صلواتی صبح امروز در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی پروژه قطارشهری و ترافیک در مرکز شهر اصفهان اظهار داشت: به دلیل شروع پروژه‌های عمرانی و هم‌چنین احداث ایستگاه‌های قطارشهری در نقاط مختلف شهر به ویژه در مرکز شهر، محدودیت‌هائی برای عبور و مرور و ترافیک مواجه هستیم.

وی افزود: اجرای پروژه مترو و ایستگاه‌های آن در حداقل زمان ممکن باید اولویت اصلی شهر باشد و هیچکس تردید نداشته باشد که اولویت امروز شهر بعد از حفظ محیط زیست، راه‌اندازی هرچه سریعتر مترو است.

عضو شورای ‌شهر اصفهان تصریح کرد: بارها متذکر شده‌ایم که راه‌اندازی مترو برای اصفهان از نان شب هم واجب‌تر است که از مجموعه دست‌اندکار می‌خواهیم شیفت‌های اجرائی را افزایش دهد.

وی بیان کرد: از معاونت حمل و نقل و راهنمائی و رانندگی می‌خواهیم جدی‌تر و با حساسیت بیشتر برنامه‌ریزی و حضور فعال‌تر و موثر‌تر در مرکز شهر داشته باشند زیرا به طور قطع حضور پلیس راهور در کاهش تخلفات و روان کردن ترافیک موثر است.

صلواتی خاطرنشان کرد: از شرکت‌های تاسیساتی و خدماتی و سازمان میراث فرهنگی نیز می‌خواهیم که با همدلی و همکاری زمینه راه‌اندازی هرچه زودتر قطارشهری را فراهم کنند که به طور قطع ثمرات و برکات آن برای پیشرفت و توسعه متوازن و یک‌پارچه شهر نصیب همه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار