اردیبهشت ماه سال آتی صورت می‌گیرد
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اردیبهشت ماه سال آتی،رو‌نمایی از نقشه جامع فرهنگی شهر اصفهان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در سومین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و مجمع مشورتی بانوان شورا‌‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: ما با برگزاری این اجلاس و کارگروه‌های تخصصی در حوزه مباحث فرهنگی بحث و تبادل‌نظر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، اضافه کرد: زمان باقیمانده از پایان سال فرصت مناسبی در راستای رسیدگی به مباحث فرهنگی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: ما تاکید بر یک گفتمان و رویکرد فرهنگی داریم که این گفتمان باید در حوزه فرهنگی ایجاد شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزار این جلسات در راستای تقویت مباحث فرهنگی ادامه داد: با برگزاری این جلسات باید بتوانیم با هم‌اندیشی با یکدیگر با یک نگاه واقع‌نگری به موضوعات نگاه کنیم و آسیب‌های اجتماعی را در سطح جامعه شناسایی کنیم و در راستای رفع این آسیب‌ها تلاش کنیم.

آذربایجانی با اشاره به ضرورت وجود نقشه جامع فرهنگی تاکید کرد: فاز نخست نقشه جامع فرهنگی شهر اصفهان تهیه شده و این یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه تقویت مباحث فرهنگ تلقی می‌شود.

وی به زمان بهره‌برداری از این نقشه اشاره کرد و افزود: اردیبهشت ماه سال آتی،رو‌نمایی از نقشه جامع فرهنگی شهر اصفهان صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما باید در راستای هم‌افزایی مجموعه‌های فعال در حوزه فرهنگ تلاش کنیم و از جزیره‌ای عمل کردن این مجموعه‌ها جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار