تابناک: آيين معارفه دانشجويان جديدالورود مرکز علمي کاربردي گروه توسعه سرمايه گذاري انتخاب در سالن همايش شهيد احمدي روشن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹ 01 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبرگزاري موج، دکتر محسن حاج کاظميان رييس مرکز علمي کاربردي گروه انتخاب در اين همايش با بيان اينکه گروه توسعه سرمايه گذاري انتخاب فعاليت خود را از سال 1367 با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگي آغاز کرد، گفت: در حال حاضر هلدينگ هاي لوازم خانگي، نفت و گاز و پتروشيمي، بازرگاني و همچنين مجتمع فعاليت هاي اجتماعي به فعاليت مي پردازند.
وي ادامه داد: گروه توسعه سرمايه گذاري انتخاب به عنوان يکي از بزرگ ترين مجموعه هاي اقتصادي و اجتماعي بخش خصوصي در کشور فعاليت مي کند و کسب عناوين برتر ملي همچون واحد نمونه صنعتي، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقيق و توسعه، کارآفرين برتر، دريافت عالي ترين نشان رعايت حقوق مصرف کنندگان و دريافت گواهينامه­ها و استانداردهاي بين المللي در حوزه هاي گوناگون ، نشانگر استواري گروه انتخاب در اين عرصه و برداشتن گام هاي اساسي با هدف نيل به افق­ هاي روشن است.
دکتر محسن حاج کاظميان با بيان اينکه دانشگاه انتخاب در سال 1388 با هدف تربيت نيروي انساني صنايع و گروه افتتاح و هم اکنون بيش از 1500 دانشجو و 600 فارغ التحصيل دارد، افزود: اين دانشگاه در سه حوزه ي مديريت، صنعت و فرهنگ و هنر به فعاليت مي پردازد.
وي با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر ارتباط صنعت و دانشگاه ادامه داد: دانشگاه انتخاب "تجلي ارتباط صنعت و دانشگاه" با توجه به پژوهش هاي کاربردي، زمينه همکاري دانشجويان را فراهم نموده و مرکز رشد لوازم خانگي آمادگي هرگونه تبديل ايده به محصول را دارد.
رييس مرکز علمي کاربردي گروه انتخاب با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي ورزشي دانشگاه گفت: حضور دانشجويان در اين برنامه ها باعث شادي و نشاط روحي آنها خواهد شد.
گفتني است در ادامه معاون هاي آموزش، پژوهش و مرکز رشد و مالي اداري دانشگاه به تشريح وظايف حوزه عملکرد خود پرداختند و در پايان دانشجويان به بيان مسائل خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار