افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان

با حضور وزیر راه و شهرسازی مرکز تحقیقات و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 20 May 2021

این آزمایشگاه شامل بخش‌های تخصصی قیر، آسفالت و بتن است.
براساس تفاهم نامه‌ی امضا شده بین رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با ایجاد دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه‌ی تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شد.
بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتقای قابل توجه کیفیت قیر، آسفالت و رویه‌های جاده‌ها و نیز، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به منظور طراحی بهینه و افزایش طول عمر راه‌ها از اهداف ایجاد این آزمایشگاه است.
با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آن‌ها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه انجام و زمینه‌ی بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور پوشش منطقه جنوب کشور فراهم می‌شود.
بازدید از مرکز رادار فاوا و مراحل پایانی خوابگاه‌های خیرساز حضرت جوادالائمه (ع) که شامل ۲۴۰ واحدی مسکونی در ۱۰ بلوک برای دانشجویان متأهل و از جمله بزرگ‌ترین خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور است، از دیگر برنامه‌های امروز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار