مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مجمع سالیانه هیات تیراندازی این استان گفت: قم یکی از استان‌هایی است که در راه‌اندازی و تجهیز زیرساخت‌های تیراندازی کشور پیشتاز است.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 11 October 2021

به گزارش تابناک قم، مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان قم یکشنبه به شکل آنلاین با حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات تیراندازی استان قم و اعضای مجمع برگزار شد و ابتدا محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس هیات قم گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد.

در ادامه این مجمع مدیر کل ورزش و جوانان به توصیف وضعیت این رشته در قم پرداخت و با اشاره به گزارش ارائه شده توسط محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس هیات تیراندازی استان قم اظهار کرد: ورزش تیراندازی قم یکی از رشته‌های موفق استان قم است.

رسول منعم در ادامه بیان کرد: موفقیت ورزشکاران تیرانداز کشورمان در بازی‌های اخیر المپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن که با کسب مدال طلا نیز همراه بود، توقعات را از این رشته بالا برده و زمینه تشویق جوانان برای ورود به این رشته را هموار کرده است.

وی با تبریک دستاورد المپیک به فدراسیون تیراندازی، به نقش هیات‌های استانی در ادامه روند موفقیت‌آمیز این رشته اشاره و بیان کرد: موفقیت نمایندگان قم در لیگ‌های برتر کشور نشان از سطح بالای کیفیت ورزشکاران قم در رشته تیراندازی است که با راه‌اندازی خطوط الکترونیکی جدید در قم تکرار این موفقیت‌ها انتظار جامعه ورزش استان است.

منعم ابراز کرد: اگر تاریخچه رشته ‌تیراندازی در قم را ورق بزنیم به این امر پی خواهیم برد که حسین مهره‌ساز رئیس پیشین این هیات ورزشی زیربنای آن را تشکیل داد و محمدجواد متقیان‌نژاد به عنوان منتخب انتخابات سال گذشته این رشته، مسیر رشد و گسترش آن را ادامه داد.

وی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ در سال آینده را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌ و نیروی انسانی مستعد موجود در قم، امید به کسب سهمیه در هر دو بخش بانوان و آقایان برای بازی‌های آسیایی پیش‌رو توقع جامعه ورزش استان قم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های ارائه شده در تقویم اجرایی هیات تیراندازی قم توسط کارشناسان معاونت ورزش این اداره کل مورد نظارت، پیگیری و حمایت خواهد بود و تجهیزات و زیرساخت مورد نیاز این رشته در حد توان ما در اداره کل تامین خواهد شد.

گفتنی است: در این مجمع محمدجواد متقیان به ارائه گزارش مالی،‌ عملکرد این هیات ورزشی در سال گذشته و تقویم ورزشی سال آینده پرداخت که مورد تایید اعضا مجمع قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار