سرمربی والیبال سپاهان:
سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امشب تیم ما یک بازی فوق العاده زیبا به نمایش گذاشت در توپ گیری فوق العاده عمل کردیم و توانستیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم که لذت بخش بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 31 October 2021

رحمان محمدی راد امروز(یکشنبه 9آبان ماه) پس از برد قاطع 3برصفر تیمش در مقابل شهرداری گنبد اظهارداشت: بازیکنانم امروز در توپ گیری بسیار عالی کار کردند و برنامه هایی که در نظر داشتیم در زمین پیاده شد.توانستیم با دفاع متمرکزی که داشتیم تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهیم و امتیازات خوبی گرفتیم و در مجموع از عملکرد تیمی بازیکنانم بسیار راضی هستم.
وی افزود: برنامه مسابقات بسیار فشرده است، چهارشنبه باید به ورامین برویم و در برگشت هفته آینده دو بازی سخت در مقابل لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در خانه داریم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان تاکیدکرد: حفظ سلامتی و شادابی بازیکنان تیم برای ما اهمیت زیادی دارد، وبه همین دلیل سعی می کنیم با این تغییرات که در طول بازیها داریم همه بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم باید به بازیکنی که به سپاهان آمده فرصت دهیم تا بتواند توانایی های خود به والیبال ایران اثبات کند.
وی تصریح کرد: از شکل بازی وجنگندگی بازیکنان تیمم راضی هستم، آنها باعث شدند یک بازی زیبا را ببینیم که در کنار آنها لذت بردم.
محمدی راد در خصوص پیروزی تیمش در مقابل پیکان و تاثیر مثبت آن در بازی امروز، تاکید کرد: با توجه به شرایط و نبود نفرات اصلی تیم فرصتی پیش آمد که باید پیروز میدان می شدیم، پیکان اگر نفرات خود را در اختیار داشته باشد یکی از قدرتهای این فصل است؛ آنها مشکلاتی داشتند که نتوانستند بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشند. پیروزی خارج از خانه با هر نتیجه و موقعیتی مقابل یک تیم مدعی بسیار با ارزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :