مدیر موزه آستان قم گفت: علی داوودی طلای قهرمانی آسیا در ازبکستان، جواد نادری نقره قهرمانی جهان در بلاروس، محسن بیرانوند نقره مسابقات قهرمانی آسیا، سعید علی‌حسینی طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کره جنوبی و رضا عباسپور طلای قهرمانی جهان در عربستان را به این موزه اهدا کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 04 November 2021
5 قهرمان وزنه‌برداری مدال‌های خود را به موزه آستان قم اهدا کردند

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فتح‌الله‌زاده از اهدای ۵ مدال توسط ورزشکاران قهرمان رشته وزنه‌برداری به موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت ایام معصومیه خبر داد.

وی با اشاره به اسامی این ورزشکاران اضافه کرد: علی داوودی قهران المپیک و جهان، مدال طلای قهرمانی آسیا در ازبکستان، جواد نادری قهرمان جهان و آسیا، مدال نقره قهرمانی جهان در بلاروس، محسن بیرانوند قهرمان جهان و آسیا، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، سعید علی‌حسینی قهرمان جهان و آسیا، مدال طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کره جنوبی و رضا عباسپور قهرمان جهان، مدال طلای قهرمانی جهان در عربستان را به موزه فاطمی اهدا کردند.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این قهرمان‌ها به همراه ۲۵ نفر از ورزشکاران رشته وزنه‌برداری در بازدید از موزه فاطمی متبرکات نفیسی از موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) دریافت کردند و لوح یادبودی از طرف موزه به آن‌ها اهدا شد.

وی گفت: این ۵ قهرمان رشته وزنه‌برداری ضمن اهدای مدال‌های خود درخواست خادمی افتخاری حضرت معصومه(س)را داشتند که درخواست‌شان به واحد مربوطه ارسال شد.

خاطرنشان می‌شود، مراسم غبارروبی مضجع شریف بانوی کرامت در شبستان حضرت زهرا(س) با حضور این ورزشکاران قهرمان و با سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی حرم مطهر برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار