تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان برنده مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال بود، جدالی که با نتیجه 3 برصفر طلایی پوشان مقابل شهرداری ارومیه همراه بود.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 10 November 2021

در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام "سردار دلها " سپاهان در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان شهرداری ارومیه یکی دیگر از مدعیان این فصل رفت که در نهایت توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

اسامی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان:
امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
اسامی تیم شهرداری ارومیه
علیرضا بهبودی، احدرضایی، سعید مصطفی وند، جاوید اسماعیل زاده، قاسم کارخانه، فرهاد سال افزون، امیر حسین همتی، عادل غلامی، امیر رضا سرلک، احمد داوودی، سعید آقاجانی، علی اصغر مجرد، امیر حیدری زاد، صابر کاظمی، رامین پاشایی، سینا قنبرزاده، عبدالرضا علیزاده و آرمان صالحی.
سرمربی: محمدرضا تندروان
داوران بازی: داود نافعی(داور اول)، اسماعیل رزقی(داور دوم)، علیرضا قریب(داور ویدیو چک)، خلیل یگانه‌مجد(ناظر فنی)
جدالی که با نمایش خوب و زیبای شاگردان رحمان محمدی راد همراه بود، دریافتهای اول بی نقص، دفاع خوب روی تور میرزاجانپور، غفور و قائمی و پاس های خوب پزشکی موجب شد تا سپاهانی ها این ست را پس از رقابت ۳۰ دقیقه ای با نتیجه ۲۲-۲۵ به سود سپاهان به پایان برسانند.
ست دوم با هم با درخشش والیبالیست های سپاهان در مقابل حریفشان همراه بود، هر چند بازی خوب عادل غلامی و صابر کاظمی کمی سپاهانی ها را آزار داد، اما این سپاهان بود که با فاصله گرفتن از میهمان آذری خود بعد از ۱۸ دقیقه رقابت با نتیجه ۱۹-۲۵ به برتری دست یافتند.
سپاهان ست سوم اوج درخشش سپاهانی ها بود و عقب نشینی شهرداری ارومیه تا جایی که تندروان بازیکنان ذخیره خود را هم به میدان فرستاد چرا که هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست در بازی که به جنگ ستارگان معروف شده بود حتی یک ست بگیرد، این ست نیز با نتیجه ۲-۲۵ به سود سپاهان خاتمه یافت تا در مجموع نیز سپاهان ۳ بر صفر پیروز میدان شود.

حاشیه های بازی:
- در این بازی به دلیل حساسیت مسابقه از سیستم ویدئو چک استفاده شد.
- دو تیم در طول بازی بارها درخواست ویدئوچک کردن که در دو نوبت درخواست تندروان منجر به امتیاز نشد.
- بازیکنان و کادر فنی سپاهان در یکی از صحنه هایی که شهرداری ارومیه درخواست ویدئو چک داد و بعد نتیجه را به میهمان داد به شدت معترض شدند و خواستار تغییر زوایه بازبینی را داشتند که مورد قبول واقع نشد.
- افسران نادو نیز در سالن ۲۵ آبان حضور داشتند و پس از پایان بازی از هر تیم یک نفر برای انجام تست دوپینگ انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار