فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: متهم پرونده که ساکن یکی از شهرستان‌های مجاور بوده پس از مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و داشتن اختلافات قبلی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 11 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی گفت: درپی مراجعه خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از بررسی مستندات شاکی، با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل گرداننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام که با ایجاد صفحه جعلی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکی نموده بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ مکی افزود: متهم پرونده که ساکن یکی از شهرستان‌های مجاور بوده پس از مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و داشتن اختلافات قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: فضای سایبری محیط مناسبی برای بارگذاری تصاویر شخصی و خانوادگی نیست و هر لحظه امکان سوءاستفاده مجرمین سایبری از آن‌ها وجود دارد؛ لذا کاربران در این رابطه هوشیار باشند و از بارگذاری و انتشار تصاویر شخصی در صفحات اینستاگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار