مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران حج و زیارت هرمزگان از بازگشایی اعزام هوایی عتبات عالیات عراق پس از سه سال در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 26 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سید عبدالحسین رضوی گفت: به دلیل درخواست های مکرر زائران عتبات عالیات و با پیگیری های شرکت مرکزی کارگزاران و مدیریت حج و زیارت هرمزگان از تاریخ 11 مهرماه اعزام های هوایی به عتبات عالیات عراق آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: از تاریخ 11 مهرماه هر هفته یک پرواز با تعداد 4 کاروان و 160 نفر زائر عازم عتبات عالیات عراق خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران حج و زیارت هرمزگان گفت: متقاضیان سفر به عتبات عالیات می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی سراسر استان ثبت نام اعزام هوایی خود را انجام دهند.
 
رضوی با اشاره به هزینه ثبت نام اعزام هوایی افزود: هزینه اعزام برای افراد بزرگسال مبلغ شانزده میلیون و پانصد هزار ریال، برای افراد 2 تا 6 سال دوازده میلیون و هشتصد هزار ریال و برای افراد زیر 2 سال دو میلیون و هشتصد هزار ریال می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال زائران عتبات عالیات ثبت نام زائران همراه با وام بانکی و دریافت چک شخصی امکان پذیر خواهد بود.
 
مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران حج و زیارت هرمزگان گفت: افراد متقاضی برای دریافت وام به منظور سفر به عتبات عالیات به بانک مربوطه معرفی خواهند شد.
 
رضوی همچنین به پرواز فوق العاده زائران اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: برای اعزام زائرین اربعین نیز یک پرواز فوق العاده با تعداد 160 نفر در نظر گرفته شده است که این اعزام به صورت انفرادی خواهد بود و در قالب کاروان های زیارتی نمی باشد.
 
وی تصریح کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات به صورت زمینی ویژه اربعین حسینی و پیاده روی تا 15 مهرماه فرصت دارند ثبت نام اینترنتی خود را در سایت www.samah.haj.ir  انجام دهند و پس از آن نیز برای تایید نهایی ثبت نام خود به دفاتر زیارتی سراسر استان مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار