رئیس سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مازندران گفت: بیش از دو هزار ۱۰۰ هیئت اندیشه‌ورز در لایه‌های مختلف بسیج محلات و اقشار این استان ایجاد شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 22 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ پاسدار شهرام نوری امروز در همایش نخبگان بسیج اقشار در ساری اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی قدم نهاده و در چنین نقطه عطفی رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم، ادامه این راه روشن را با ارائه رهنمودهای اساسی برای ساختن ایران اسلامی ترسیم فرموده‌اند تا جوانان این مرز و بوم کارآزموده و با انگیزه از خواستگاه خود حراست کرده و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگ خود که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ترویج کنند.

رئیس سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مازندران ادامه داد: حضور بسیج در تمدن‌سازی نوین اسلامی عبارتند از نوگرایی، جوان‌گرایی و آمادگی حضور در همه میدان‌ها است.

نوری خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان کلید طلایی حل مسائل و مشکلات کشور و انجام کارهای بزرگ، حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات بی‌منت به مردم، گسترش شرح وضعی بسیج الگوسازی برای آحاد مردم و تبدیل تهدید به فرصت است.

وی افزود: اهداف بسیج در افق ده ساله انقلاب اسلامی، تحقق بسیج دهها میلیونی از طریق تربیت نسل آینده و نقش آفرینی و امیدآفرینی در عرصه‌های گفتمان سازی، جبهه سازی، مطالبه‌گری، الگوسازی و حمایت از حلقه های میانی است.

رئیس سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مازندران به بخشی از اقدامات بسیج اقشار و متخصصین اشاره کرد و گفت: تشکیل ۲۳ مجمع استانی و شهرستانی با حضور بیش از ۴ هزار نفر از نخبگان اقشار مختلف و انشای نظام مسائل در استان و شهرستان‌ها و ارائه راه‌کارهای علمی و عملی برای رفع مشکلات استان و شهرستان‌ها، تشکیل بیش از دو هزار ۱۰۰ هیئت اندیشه‌ورز در لایه‌های مختلف بسیج محلات و اقشار در راستای حل مسائل و مشکلات محلات اسلامی از جمله اقدامات انجام شده از سوی سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا مازندران است.

نوری یادآور شد: نقش آفرینی تمامی اقشار بسیج از جمله بسیج ادارات و کارمندی با کمک به نظام اداری و مقابله با فساد اداری، بسیج کارمندی و کارگری در حمایت از کار، کارگر و تولید ملی، بسیج دانش‌آموزی با هدف تربیت نسل آینده انقلاب، بسیج اساتید فرمانده جنگ نرم، بسیج دانشجویی در تربیت نیروی تراز انقلاب، بسیج جامعه پزشکی در عرصه سلامت و بهداشت، بسیج جامعه کشاورزی در حوزه امنیت غذایی، بسیج مهندسین عمران و معماری در راستای طرح عمران زیرساخت و ارائه خدمات فنی و مهندسین، بسیج مهندسین صنعت و معدن در راستای طرح پایش و آماده‌سازی صنایع کوچک، بسیج رسانه در تربیت خبرنگاران و رسانه تراز انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: بسیج صدا و سیما، هنرمندان، حقوق‌دانان، مداحان و هیئات مذهبی، ورزشکاران، پیشکسوتان عشایری، اصناف، فرهنگیان، طلاب و روحانیون، جامعه زنان و بسیج علمی و پژوهشی همه و همه در تلاشند تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبر انقلاب اسلامی سهمی داشته باشند.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار