مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا (استان اصفهان) و تقدیر از بسیجیان شرکت نفت سپاهان با آیین رونمایی و افتتاح سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت نفت سپاهان در این شرکت و با حضور مقامات شهری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 29 November 2021

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم گفت: پاسداشت خانواده شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.

مسعود احمدی نیا با بیان اینکه امروز باید از همه ظرفیت‌های علمی در صنایع استفاده شود، گفت: بستر برای این امر فراهم است و همه باید به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه نظام اداری ما یک نظام ارزشی و بسیجی است، اظهار کرد: این از برکات ماندگار دستاوردهای ملیت عزیزمان است. پاسداشت خانواده شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.

ورود روحیه بسیجی در عرصه صنعت

همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت‌های روزمره مورد توجه باشد، اظهار داشت: خیلی افراد بودند که بسیجی بودند اما بسیجی نماندند.

محمد زین العابدینی، با بیان اینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، ادامه داد: روزی به نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیاز است، یک روز در عرصه انرژی هسته‌ای، یک روز در دفاع از حرم، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی بسیجیان باید ورود کنند و از همه اقشار باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.

زین العابدینی اضافه کرد: بسیجی بودن یک روز در عرصه‌های دفاع مقدس بود، یک روز در عرصه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و یک روز در عرصه انرژی اتمی و روز دیگر در دفاع از حرم بوده است.

وی افزود: اکنون اگر در حوزه تولید و بازارهای بین المللی کار کنیم می‌توانیم افتخار کنیم که بسیجی هستیم. شرکت نفت سپاهان بزرگترین شرکت روانکار در منطقه غرب آسیا است.

بسیج مرز نمیشناسد

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

محمدعلی فلاح با بیان اینکه در حال حاضر در کشور در بسیاری از عرصه‌ها و به ویژه موشک به اوج رسیده‌ایم، گفت: امروز در کشور توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی را در اوج شاهد هستیم اما هنوز ما ایستاده‌ایم و سعی داشته‌ایم اثرات آن کمتر در کشور احساس شود. خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند راه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا از جمله خانواده‌های شهیدان حججی، همت، میرفندرسکی و عابدینی و همچنین بسیجیان شرکت نفت سپاهان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار