کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا تا پنج روز آینده در این کلانشهر ادامه دارد و از سامانه بارشی در این مدت خبری نیست.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 08 December 2021

ابراهیم هنرمند با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق استان در روزهای پیش رو، اظهار داشت: آسمان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستکم تا پنج روز آینده خبری جز آلودگی هوا در شهر اصفهان نیست، افزود: طبق الگوهای هواشناسی در این مدت سامانه بارشی نخواهیم داشت و در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی فراهم است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :