سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از اجرای بیش از ۳۰ برنامه در مراکز مختلف کانون در هفته معلول خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 12 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا رستم‌پور با بیان اینکه در هفته‌ی معلول ویژه‌‍ برنامه‌های متنوعی برای جامعه‌ی هدف برگزار شد، اظهار کرد: تلاش شما یک کار پر اثر خواهد بود که در آرامش کودکان خاص مخاطب و خانواده هایشان موثر است.

و علاوه برکشف استعداد و پرورش خلاقیت های این دسته از مخاطبین کانون یک جنبه انسانی نیز دارد و نیاز به انرژی دوچندان، وقت دوچندان و مهربانی دوچندان دارد و امروز مرکزی داریم که کتاب‌های بریل و مخصوص ناشنوایان با امکانات مطالعه کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه دارد.

وی خوانش کتاب پیروزی بر شب، تجلیل از کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه و موفق، ویژه برنامه خلافیت، حضور مربیان در مراکز استثنایی ایلام و آبدانان -دره شهر- سرابله-بدره، فعالیت های ویژه معلولین در مدارس، تهیه کلیپ کارهای هنری کودکان دارای نیاز ویژه، معرفی شخصیت جبار باغچه بان، نمایشگاه مجازی آثار هنری کودکان دارای نیاز ویژه، قصه گویی داستان سمعک من از جمله برنامه‌هایی بود که در مراکز کانون ایلام اجرا شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار