درگذشت دو مازندرانی بر اثر ابتلا به کروناسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۲بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۷بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 11 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، ۵۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.


همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۵۵بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۷۴بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شبانه روز گذشته دو هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.

هم اکنون ۳۲۴بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

۵میلیون و ۲۳هزار و ۱۷۵دُز واکسن تا کنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق شده است.

ظرفیت بیمارستانهای مازندران حدود ۴هزار تخت بیمارستانی است.

شناسایی و بستری ۴۰بیمار کرونایی جدید

جان باختن دو مازندرانی بر اثر ابتلا به کرونارئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۴۰بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۸نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: ۵۸بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند.

او گفت: اکنون ۲۳۲بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند که از این تعداد ۸۹نفر بعلت ابتلای قطعی کرونا بستری بوده و ۱۴۳نفر نیز بر اساس تشخیص بالینی مشکوک به بیماری کرونا هستند.

دکتر موسوی افزود: شبانه روز گذشته دو هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

شناسایی و بستری ۱۲بیمار کرونایی جدید

جان باختن دو مازندرانی بر اثر ابتلا به کروناسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۲بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۷بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدناصر عمادی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۹۲نفر اعلام کرد و افزود: ۱۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: تا کنون ۷۵۱هزار و ۸۲۰دُز واکسن به همشهریان بابلی تزریق شد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار