دبیر هیات والیبال شیروان گفت: ۲ بانوی این شهرستان خراسان شمالی برای نخستین بار موفق به حضور در رقابت های امسال لیگ قهرمانی دسته یک کشور شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 15 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،خسرو نادری اظهار کرد: مهتاب شرافتی و فرزانه عظیمیان والیبالیست های تیم سفیر شیروان برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور با تیم مدرن کارگری خراسان شمالی قرارداد امضا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این تیم هفتم تا پنجم دی ماه در گنبد به مصاف حریفان خود می رود.

 

نادری اضافه کرد: این ۲ ورزشکار جوان شیروانی سه سال است به صورت مداوم در رشته والیبال فعالیت دارند و تاکنون با شرکت در مسابقات متعدد در سطح استان قهرمان و نایب قهرمان بودند و در حال حاضر تمرینات خود را در مرکز استان انجام می دهند.

 

دبیر هیات والیبال شیروان گفت: شیروان یکی از قطب های والیبال بوده است که از سال ۸۲ به مدت چهار سال تیم سوپر لیگ و در سطح دسته یک کشور فعالیت داشته و اکنون سعی و تلاش داریم تا به آن جایگاه برسیم که پی گیر اختصاص خانه والیبال در سالن ورزشی شهید پورضا هستیم.

 

به گفته نادری ۴۰۰ ورزشکار در رشته والیبال در ۲ باشگاه این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۰۰ نفر آقا و مابقی خانم هستند و از مجموع کل ورزشکاران این رشته ۱۰۰ نفر نیمه حرفه ای هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار