دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر از افراد بالای ۴۰ سال استان دز سوم را نیز دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 15 December 2021

به گزارش تابناک رضوی ،دکتر محمد پهلوان با بیان این مطلب افزود: بیش از ۱۲۰ هزار نفر از افراد بالای ۴۰ سال که ۶ ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونای آنها گذشته است دز سوم را نیز دریافت کرده اند که ۲۲ درصد از جمعیت واجد شرایط در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شامل می شوند.تزریق دز سوم واکسن کرونا به ۲۲ درصد از مردم خراسان رضوی

وی گفت: هم‌اکنون ۹۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دز اول واکسن کرونا و ۷۴ درصد هم دز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

دبیر کمیته رسانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد شامل پنج میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

پهلوان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۱۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی و بستری می‌شوند.

او تعداد کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ۲۹۰ نفر عنوان کرد که ۷۵ نفر از آنان در بخشهای مراقبتهای ویژه تحت بستری و معالجه قرار دارند.

در حال حاضر از بین ۳۳ شهرستان خراسان رضوی پنج شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستان قرمز و نارنجی در خراسان رضوی وجود ندارد.

تاکنون ۵۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۲۱۳ نفر دُز اول، ۴۹ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۶۴۴ نفر دُز دوم و ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۸۰۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۱۱ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۶۶۳ دُز رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار