برخورد شدید کامیون و خودروی پژو پارس با یکدیگر در جاده روستای پیربنو باعث جان باختن دو سرنشین و مصدومیت شدید سه نفر شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 15 December 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: ساعت 10:39 صبح امروز وقوع یک مورد تصادف به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 17 به همراه گروه امداد و نجات جاده ای این سازمان به محل حادثه در مسیر جاده روستای پیربنو روانه شدند.
براساس گزارش این حادثه: برخورد شدید و رخ به رخ کامیون حامل ماسه و خودروی پژو پارس حامل چهار سرنشین منجر به واژگونی خودرو ها و حبس سرنشینان شد.
براثر شدت تصادف، سرنشینان خودروی پژو پارس (چهار آقا با میانگین سنی 35 سال) در اتاقک متلاشی شده ی آن بدام افتادند.
با توجه به موقعیت بسیار خطرناک محل حادثه و نشت شدید گازوییل از کامیون، آتش نشانان ابتدا با چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی اقدام به ایمن سازی جاده کردند و سپس با استفاده از تجهیزات موجود مشغول خارج کردن سرنشینان شدند.
آتش نشانان ابتدا راننده خودروی کامیون و دو سرنشین عقب خودروی پژو را با توجه به مصدومیت شدید آنان، سریعا جهت انتقال به نزدیک ترین مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل دادند.
نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، راننده و سرنشین دیگر خودروی پژو پارس را از میان اتاقک این خودرو خارج کرده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند که مشخص شد هر دو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.
پس از ایمن‌سازی‌های لازم رفع نشت گازوییل و پاکسازی جاده ، محل حادثه جهت انجام تحقیقات لازم و نیز بررسی علل بروز این حادثه مرگبار دراختیار پلیس راهور گذاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار