سازمان بسیج شهرداری تهران حمایت از علم و پژوهش را یک تکلیف دانست و گفت: این سازمان از آثار علمی و پژوهشی مدیریت شهری حمایت می کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 18 December 2021

به گزارش تابناک تهران، مجتبی سالک روز شنبه در مراسم تقدیر از پژوهشگران سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: در گام دوم انقلاب و پیرو منویات مقام معظم رهبری در حمایت از علم و پژوهش شاهد اجرای ویژه برنامه هایی در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه در مسیر علم و پژوهش قرار گرفته ایم افزود: پژوهشگران سازمان بسیج دانشجویی تاکنون راهبردهای مختلفی در حوزه های ترافیک، آسیب های اجتماعی، عمرانی و شهرسازی و سایر موارد مختص به مناطق مختلف در ۳۳ حوزه تدوین کرده که می تواند این اقدامات پژوهشی مورد استفاده شهرداران مناطق باشد.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش از مهرماه به همت معاونت تربیت آموزش و فناوری اطلاعات، این سازمان در یک فراخوان اقدام به دریافت آثار پژوهشی از پژوهشگران بسیجی شاغل در شهرداری تهران کرد که در این مدت قریب به یک هزار و ۵۰۰ اثر پژوهشی در قالب کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و ثبت اختراع به دبیرخانه ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری و بررسی دقیق توسط کمیته علمی که متشکل از اساتید دانشگاه تهران بودند در نهایت ۱۰ اثر برتر معرفی و در مراسم امروز (شنبه) به مناسبت هفته پژوهش از ۱۰ پژوهشگر برتر سازمان بسیج شهرداری تهران تقدیر شد.

سالک گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی خود با دبیرخانه کنفرانس های علمی کشور جلسات و تعاملاتی برقرار کرده و همچنین سعی دارد با برگزاری کنفرانس های علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف مدیریت شهری کتاب و مقالاتی تدوین کند.

وی یادآور شد: در گام دوم انقلاب اسلامی تکالیفی در حوزه های علمی و پژوهشی به این سازمان واگذار شده که تلاش داریم در حوزه های مختلف مدیریت شهری اقدامات پژوهشی و علمی توسعه یابد.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران اظهار داشت: قطعا این فعالیت ها در راستای نیاز مدیریت شهری انجام می شود و بنا به نیاز مدیران شهرداری در حوزه های مختلف این فعالیت های پژوهشی انجام خواهد شد.

فعالیت‌های پژوهشی مدیریت شهری پایتخت توسط بسیج توسعه می‌یابد

به مناسبت هفته پژوهش در مراسمی از ۱۰ پژوهشگر برتر سازمان بسیج شهرداری تهران در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی و ورزشی شهدا تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار