مدیر تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه گفت: صعود مقتدرانه این تیم به دور دوم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، شایستگی جوانان کرمانشاهی در عرصه ورزش را بار دیگر به اثبات رساند.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 19 December 2021

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا میلاد صفری اظهار داشت: تیم ۷۴ از سه ماه قبل از شروع مسابقات تمرینات مستمر خود را آغاز و با آمادگی بسیار خوبی در مسابقات شرکت کرد.

وی با بیان اینکه هدف این تیم از همان ابتدا صعود به مرحله بعدی بود، افزود: بازیکنان تیم با انگیزه بالا در همه دیدارهای خود حاضر و بدون ترس از نام حریف، قابلیت‌های فنی و مهارتی خود را به نمایش گذاشتند.

صفری تاکید کرد: کسب سه پیروزی و قبول یک شکست آن هم با یک گل اختلاف به خوبی شایستگی و توانایی بازیکنان تیم ۷۴ کرمانشاه که با حداقل بودجه و امکانات و با بازیکنان بومی در مسابقات حاضر شده بود را نشان داد.

مدیر تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه یادآور شد: همه تیم‌های شرکت کننده از آمادگی قابل قبولی برخوردار بودند به گونه ای که اکثر نتایج به هم نزدیک و تیم‌های برنده اختلاف زیادی با بازنده‌ها نداشتند.

وی گفت: صعود به مرحله بعدی آن هم به عنوان صدرنشین کار بزرگی بود و امیدوارم همین موضوع مسئولان استان را راغب کند تا نیم نگاهی هم به تیم جوان و با انگیزه و بومی، ۷۴ داشته باشند.

صفری ادامه داد: برای موفق شدن در مرحله بعدی و صعود به لیگ برتر هندبال نیازمند حمایت هستیم تا با جذب چند بازیکن جدید و تقویت تیم به این مهم نائل شویم.

وی اضافه کرد: هنوز زمان مرحله بعدی مسابقات که با حضور هشت تیم راه یافته برگزار می‌شود، مشخص نشده اما با قدرت در دور دوم نیز حاضر و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

تیم هندبال هفتاد و چهار کرمانشاه نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته اول هم که در گروه دوم با ثامن الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ آهن بافق و هیات هندبال خرم آباد همگروه شده بود بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست با صدرنشینی در گروهش راهی دور دوم شود.

این تیم در نخستین دیدار خود به مصاف درنای مراغه رفت و توانست ۲۹ بر ۲۶ پیروز از میدان خارج شود و در دیدار دوم هم ۳۸ بر ۲۹ از سد ثامن الحجج اراک گذشت.

تیم هفتاد و چهار کرمانشاه در سومین دیدار ۲۶ بر ۲۵ مقابل سنگ آهن بافق نتیجه را واگذار کرد اما در چهارمین و آخرین دیدار ۳۳ بر ۲۹ هیات خرم آباد میزبان این مرحله را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار