رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد؛
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از بازداشت مدیرعامل یکی از شرکت‌های تعاونی این استان به اتهام احتکار ارزاق و اخلال عمده در توزیع مایحتاج عمومی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 20 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، رضا براتی زاده اظهار کرد: پس از وصول گزارش این رویداد از سوی مراجع نظارتی ذی ربط در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و مراتب به یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین ارجاع شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی جهت بررسی‌های بیشتر و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا و دستگیری دیگر ایادی و عوامل احتمالی مرتبط با موضوع کماکان ادامه دارد، افزود: متهم به اتهامات احتکار عمده ارزاق عمومی از قبیل ۱۸۶ هزار و ۵۵۸ کیلو گرم جو، ۲۶۸ هزار ۴۹۶ کیلو گرم کنسانتره ،۵ هزار کیلو گرم سبوس، ۲۹ هزار کیلو گرم جو مجموعاً به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۸۲ ریال و اختلال عمده در توزیع اقلام یاد شده پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

مقام عالی قضائی خراسان شمالی همچنین با اشاره به تلاش‌های دشمنان در جهت ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور از جمله از طریق اعمال تحریم‌های ظالمانه شکل گیری این قبیل افعال مجرمانه را غیرقابل توجیه و بی شرمانه توصیف کرد و در ادامه از عزم و اراده جدی دستگاه قضائی در برخورد قانونی و بدون اغماض و مماشات با اخلالگران نظام اقتصادی و تضییع کنندگان حقوق عمومی شهروندان خبر داد.

 

براتی زاده تصریح کرد: جزئیات بیشتر این خبر پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست متعاقباً برای افکار عمومی و رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار