مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: با هماهنگی اتوبوس‌رانی مردم تا وردآورد می‌توانند با مترو بیایند و از آنجا با اتوبوس می‌توانند ادامه مسیر را بروند و از تهران به کرج خط کامل بسته است.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 22 December 2021

به گزارش تابناک تهران، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در این باره اظهار کرد: آخرین خبری که از طریق اورژانس داریم در خصوص مصدومان حدود 22 نفر تا الان اعلام شده است.

وی گفت: حدود ۱۲ نفر سرپایی مداوا شدند و حدود ۱۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه افزود: در تلاشیم که به طور سریع خط آزاد شود و در حال جداسازی واگن ها از هم هستیم.

شایسته با بیان اینکه برای سیستم برق هیچ مشکلی ایجاد نشده است بیان کرد: در صورت جداشدن لکوموتیو‌ها، مترو فعالیت خود را آغاز می‌کند ولی کمی زمان بر است.

وی افزود: با هماهنگی اتوبوس رانی مردم تا وردآورد می‌توانند با مترو بیایند و از آنجا با اتوبوس می‌توانند ادامه مسیر را بروند و از تهران به کرج خط کامل بسته است که با تاکسی‌رانی و اتوبس‌رانی برای خدمات رسانی هماهنگی شده است.

شایسته خاطر نشان کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است لذا به طور دقیق نمی‌توان فعلا چیزی مطرح کرد ولی چیزی که الان وجود دارد این است که مشکلی در atp ایجاد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار