رئيس پليس امنيت اقتصادي انتظامي استان مازندران از کشف بيش از 4 هزار قلم انواع لوازم آرایشی تاریخ گذشته به ارزش 35 ميليارد ريال خبر داد 
کد خبر: ۱۰۱۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 22 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، رئيس پليس امنيت اقتصادي انتظامي استان مازندران از کشف بيش از 4 هزار قلم انواع لوازم آرایشی تاریخ گذشته به ارزش 35 ميليارد ريال خبر داد 
بر اساس این گزارش از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد محمد پور در تشريح جزييات اين خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی غیرمجاز در شهرستان بابلسر که اقدام به دپو محتکرانه انواع محصولات آرایشی و داروهای بهداشتی تاریخ گذشته کرده بود با خبر شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي انتظامي مازندران در ادامه اظهار داشت:کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با همراهی پلیس آگاهی بابلسر و هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف یک انبار اقلام لوازم آرایشی قاچاق تاریخ گذشته شدند.
وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل دپو اقلام، 4 هزار عدد از انواع لوازم آرایشی با برندهای قاچاق تاریخ گذشته تحت عنوان مجرمانه احتکار اقلام قاچاق توام با توزیع غیر قانونی خارج از شبکه در نظام سلامت جامعه را کشف کردند.
سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کشفيات قاچاق را 35 ميليارد برآورد کردند، گفت: در اين راستا 2 متهم نيز دستگير شدند و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.
رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان مازندران در پایان خاطرنشان كرد: مبارزه بي امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامي موثر در حمايت از توليد داخلي و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می کنند.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار