معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور حدود ۹۰۰ ناشر داخلی و خارجی از نهم تا سیزدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 27 September 2015
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، محمدحسن چمیده‌فر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور بیش از 700 ناشر کشوری و 19 ناشر بین‌المللی و 150 ناشر حوزه‌ دفاع مقدس 9 تا سیزدهم مهرماه در تبریز برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به گستره برگزاری و جامعیت نمایشگاه کتاب تبریز گفت: صدها عنوان کتاب با موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه می ‌شود.

چمیده‌ فر همچنین زمان برگزاری این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شروع فصل تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است.

وی برنامه‌های جنبی این نمایشگاه را بسیار غنی و شامل موضوعات روز عنوان کرد و گفت: این بخش امسال در فضایی متفاوت و با محوریت احیای دریاچه‌ی ارومیه برگزار می‌شود.

چمیده ‌فر همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم،‌رسانه‌های دیجیتال و کتاب دفاع مقدس همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

وی همچنین حمل بار برای ارسال کتاب به خریداران و همچنین همکاری اتوبوسرانی برای تردد راحت‌تر به محل نمایشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت و خدمات‌دهی در نمایشگاه امسال عنوان کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ساعت 10 صبح الی 20 برگزار می‌ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار