رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان ۴۹ سازمان و شرکت حضور داشتند و ۲۴۱ غرفه هم ایجاد شد، گفت: در این نمایشگاه ۴۷۰ محصول بارگذاری و ۴۲۱ دستاورد پژوهشی سازمان‌ها معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 23 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «سیامک آزادی» روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه که در سالن امید استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: ۲۰۰ هزار بازدید از نمایشگاه امسال ثبت شده و بر اساس آی‌پی‌های مشخص چهار هزار و ۴۴۸ بازدید رقم خورده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی درخواست همکاری از سوی سازمان‌ها و افراد دارای تخصص را یکی از قابلیت‌های جدید نمایشگاه مجازی امسال دانست و افزود: در این نمایشگاه ۲۱ درخواست همکاری هم به ثبت رسیده است که بعد از بررسی‌های لازم از توان و تخصص این افراد در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و در صورت نیاز به واحدهای فناور و شرکت های دانش‌بنیان معرفی خواهند شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دائمی شدن این نمایشگاه مجازی فرصت بسیار خوبی برای معرفی دستاوردهای افراد و سازمان‌ها است، گفت: این نمایشگاه می‌تواند به صورت موضوعی و در یک بازه زمانی مشخص در اختیار افراد و سازمان‌ها قرار بگیرد تا بتوانند از این فضای نمایشگاهی استفاده کنند.

رویداد بزرگ ایده پردازی برای نوجوانان

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود از برگزاری رویداد بزرگ ایده‌پردازی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال همزمان با هفته پژوهش امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از نوجوانان صاحب ایده است تا بتوانند در مسیر تجاری سازی ایده قرار بگیرند.

آزادی، حوزه های ۹ گانه این رویداد را فناوری اطلاعات، مدیریت بحران، آموزش، گردشگری، انرژی، کشاورزی، اجتماعی، ورزش و سلامت جسمانی و هوشمندسازی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند از ۲۰ آذر تا ۳۰ دی ماه ایده های خود را در سامانه panikar.ir/panic-tournament ثبت کنند.

او اشاعه فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای فناورانه را ضروری دانست و گفت: بعد از داوری ۵۰ ایده را به صورت حضوری فراخوان می‌دهیم و در نهایت ۲۳ ایده برتر معرفی و جوایز نفیسی مانند سه عدد ساعت هوشمند، ۱۰ تبلت کتابخوان و ۱۰ تخته سیاه دیجیتال به برگزیدگان اهدا می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار