مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتابخانه‌های سیار در شهرستان‌های قصرشیرین، جوانرود و هرسین هر یک ۵ الی ٢٠ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 24 December 2021

معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه ٢٩ انجمن کتابخانه‌های عمومی فعال است که جز اعضا اصلی محسوب شده و به حل بسیاری از مشکلات کتابخانه‌ها می‌پردازند.

وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات این انجمن‌ها به ریاست استاندار و فرمانداران، افزود: جلسات انجمن‌ها دو ماه یکبار برگزار می‌شود و خوشبختانه برگزاری مستمر آن و مصوبات مناسب از جهت کمی و کیفی منجر به انتخاب انجمن کتابخانه‌های استان به عنوان انجمن برتر کشور شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از اعضا کتابخانه‌های عمومی بانوان خانه دار هستند، تصریح کرد: استقبال از انواع کتاب بستگی به ذوق و سلیقه مخاطبان دارد، اما کتاب‌های حوزه ادبیات و تاریخ بیش از سایر کتاب‌ها به امانت می‌روند.

وی بیان کرد: کتاب‌های بسیاری در حوزه کتب کمک درسی و کمک آموزشی از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خریداری شده است.

خونساری به فعالیت کتابخانه‌های سیار در شهرستان‌های قصرشیرین، جوانرود و هرسین اشاره‌ای داشت و گفت: هر کدام از این کتابخانه‌ها ۵ الی ٢٠ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و علاوه بر امانت کتاب به فعالیت‌های فرهنگی مثل نشست کتابخوان، معرفی کتاب و. مشغول هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار