کد خبر: ۱۰۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 27 September 2015
رییس هیات ووشو استان البرز گفت: ایستگاه سلامت رشته ورزشی ووشو در بوستان ایران زمین کرج راه اندازی شد.

اسماعیل سایه افکن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همگانی کردن این رشته ورزشی در بین مردم از اهداف برپایی این ایستگاه است .

وی اظهار داشت: رشته ورزشی ووشو با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج راه اندازی شده است و روزهای جمعه ساعت 7:15 صبح برنامه های این رشته اجرا می شود.

سایه افکن گفت: در بخش همگانی کردن ووشو و قابلیت های سبک تای چی چوان این گام را برداشتیم و نماینده سبک تای چی در استان البرز مهدی رمضان زاده می باشد که مسوولیت کمیته همگانی ووشو استان البرز را به عهده دارد.

رییس هیات ووشو استان البرز گفت: نخستین استارت ایستگاه سلامت باهمکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج توسط مربی فعال سبک تای چی چوان استاد مولودی در پارک ایران زمین زده شد با استقبال بسیار خوب مردم ورزش دوست روبرو شده است.

سایه افکن با اشاره به اینکه حضور در این برنامه محدودیت سنی خاصی ندارد گفت: با توجه به بعد همگانی وحرکات متنوع ورزشی آن همه طیف های سنی می توانند در این برنامه مشارکت کنند ولحظاتی با نشاط را برای خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: باعث خوشنودی است که این هیئت ورزشی علاوه بر رشد و پیشرفت ورزش قهرمانی که ثمره آن صعود چندین پله ای در بین استان های کشور بوده است توانسته در جهت توسعه ی ورزش همگانی نیز اقدامات موثری را صورت دهد.

وی افزود: امیدوارم با سرعت بخشیدن به این روند ووشو البرز را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسانیم ومردم بیش از گذشته به این ورزش جذب شوند.

سایه افکن گفت: هیات ووشو استان البرز با مکاتبات به عمل آمده با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد در تمام پارکهای کرج که پتانسیل این کار را داشته باشند را اجرا کند.

تاکنون دوهزار ورزشکار در رشته ورزشی ووشو استان البرز ساماندهی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار