رسول جوانعلی آذر، فعال فرهنگی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی شبستر دو عنوان از آثار خود را با موضوع ادبیات داستانی منتشر و روانه بازار کتاب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 27 September 2015
عضو هیات علمی واحد شبستر در مورد داستان شهر شمع­ها گفت: داستان بلند شهر شمع ها به زندگی شمع­هایی جورواجور با شکل­ها و رنگ­های گوناگون، کوچک و بزرگ، نازک و قلمی یا کلفت و پهن، پیچی شکل یا صاف و دراز و با رنگ­های مختلف سفید، قرمز، آبی، نارنجی، صورتی، زرد، خاکستری و ...در شهری آرام وزیبا که توسط کوه­های سرسبز احاطه شده بود، پرداخته است که به دور از دغدغه روشنایی و سوختن، همه دلخوشی­شان بهره بردن از تاریکی شب است.

وی در مورد کتاب دوم که عنوان آن را هوب هوب نام گذاری کرده است اظهار کرد: سیر داستان کوتاه هوب هوب به موضوع غربت فردی به نام هوب­هوب پرداخته که در میان انسان­هایی زندگی می­کند که از داشتن گوش و بینی محروم بوده و قادر به شنیدن صدای پرنده­ها و آبشار و استشمام عطرگل­ها نیستند.


کتاب شهر شمع ها در 131صفحه در قطع پالتوییبا قیمت 55000 ریال و کتاب هوب هوب در 54صفحه قطع خشتی به قیمت 25000 ریال از سوی نشر هنر اول در تبریز منتشر و روانه بازار شده­اند.

جوانعلی آذر که به عنوان چهره ای فرهنگی و دانشگاهی شناخته می­شود دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث بوده و هم اکنون دانشجوی دکترا در رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه می باشد.

وی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی بوده در عرصه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی نیز حضور فعال دارد.مدیر اداری و معاون دانشجویی واحد شبستر، مدیر فرهنگی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت در برنامه­های مختلف صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به عنوان کارشناس فرهنگی و عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز بخشی از سوابق وی می­باشد.

حضور وی در عرصه نگارش پس از سال­ها مطالعه، تحقیق، تجربه و تدریس و حضور در بین جوانان محقق شده و انتظار می­رود آثار او با استقبال خوبی از سوی جامعه کتابخوان کشور مواجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :