در مسابقات جهانی توانستم عملکرد خوبی از خودم نشان دهم. در دوضرب توانستم به اولین هدفم که شکستن رکورد جوانان جهان بود، برسم. در ادامه وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را هم بالای سر بردم که اگر قبول می‌شد، کارم صددرصد تکمیل می‌شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 27 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، پس از خداحافظی بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن جهان در رشته وزنه برداری ، در این وزن خلا احساس شد .

اما در خشش یک قائمشهری دیگر در رده سنی جوانان نوید یک پدیده نوظهور در این رشته را داد .

یک پدیده قائمشهری جانشین بهداد سلیمی می شود+ عکس
 

علیرضا یوسفی را بدون شک می‌توان یکی از پدیده‌های وزنه برداری جهان در سال ۲۰۲۱ دانست؛ کسی که در دسته فوق سنگین توانست رکورد جوانان جهان را جابجا کند.


 

یوسفی که طلای المپیک جوانان ۲۰۱۸ را در ۱۵ سالگی کسب کرده بود، در مسابقات جهانی تاشکند نشان داد که می‌تواند امید بزرگ ایران برای درخشش در دسته فوق سنگین وزنه برداری برای سال‌های پیش رو باشد.

با این پدیده وزنه برداری جهان در حالی که در ۱۸ سالگی رویا‌های بزرگی در سر دارد، همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت‌های علیرضا یوسفی، ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران را در گفتگو با "ورزش سه" می‌خوانید.

نفهمیدیم چرا ۲۴۵ کیلو را قبول نکردند
خدا را شکر می‌کنم که در مسابقات جهانی توانستم عملکرد خوبی از خودم نشان دهم. در دوضرب توانستم به اولین هدفم که شکستن رکورد جوانان جهان بود، برسم. در ادامه وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را هم بالای سر بردم که اگر قبول می‌شد، کارم صددرصد تکمیل می‌شد. با همان وزنه می‌توانستم مدال برنز دوضرب را هم بگیرم، اما متاسفانه هیات ژوری نمی‌دانم بر چه اساسی تصمیم گرفت وزنه مرا قبول نکند. شاید مدال‌ها از قبل تعین شده بود، چون خودمان هم نفهمیدیم که چرا این وزنه را قبول نکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار