رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد، در جمع مبلغین و روحانیون مستقر شهرستان با تاکید بر گفتمان سازی انقلابی گفت : اولویت های انقلاب اسلامی ،به گفتمان روز تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 28 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی نیا در سخنانی با بیان اهمیت و لزوم، نوگرایی در تبلیغ بر اساس ابزار ،جامعه مخاطبین و روحیات مردم اظهار داشت : مطالبه مهمی که رهبری معظم انقلاب از مبلغین و علما دارن،این است تبلیغ باید گفتمان ساز باشد و در برهه ای از زمان فراگیر شود و گفتمان یعنی اینکه یک معرفت در برهه‌ای از زمان در جامعه همه گیر شود. وی تصریح کرد، لازم است در این خصوص از تبلیغ سنتی و قدیمی پرهیز شود .
موسوی نیا در بخش دیگری از سخنان خود از مبلغین و علما درخواست  کرد : نسبت به ارائه طرح و ایده های نوین در حوزه فرهنگی اهتمام نمایند و بر اساس نیاز و ضرورت جامعه طراحی نمایند.

 موسوی نیا در پایان خطاب به مبلغین بیان کرد: که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگویند و فعالیت ها را در مساجد برای خدمت رسانی به مردم به گسترش دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار