مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تحول چشم‌گیر در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در کهک گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های خاص اشتغال‌زایی باید به عنوان شهر کارآفرینی در کشور معرفی شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 28 December 2021

به گزارش تابناک قم، محسن مسعودیان‌راد در دیدار با مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم که در دفتر این مدیرکل انجام شد، به ظرفیت‌های اشتغال و طرح‌های متعدد، متنوع و فعال شهرستان کهک اشاره و اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های خاص تولید و کسب و کار می تواند سرآمد اشتغال‌زایی در شهرستان‌های تازه تأسیس باشد و در سفر رئیس جمهور به استان قم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فراگیری و کارآمدتر شدن اشتغال‌های این شهرستان نقش مهمی در گردشگری آن دارد، گفت: کهک می‌‌تواند مدل جدید شهرستان تازه تأسیسی باشد که با این تغییر کاربری نه فقط به مصرف کننده تبدیل نشده بلکه مولد و الگوی شهرهای دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از رزمایش بزرگ اشتغال و کارآفرینی مددجویان با حمایت کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: شهرستان کهک شهر حکمت و کارآفرینی و هر یک از روستاهای آن به عنوان قطب تولید یک محصول معرفی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار