معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان کرمانشاه به خوبی اجرا می‌شود و برنامه منظمی برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس تدوین شده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 29 December 2021

به گزارش خبرگزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا، «رضوان حکیم زاده» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مدارس کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشحالم که جمع فرهنگیان کرمانشاه حاضر شدم،  با همت بالای فرهنگیان و مدیریت خوب آموزش و پرورش استان جزء استان‌های پیشتاز بوده و همواره عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

وی اظهار داشت: در بازدیدی که از حوزه‌های امتحانی شهر کرمانشاه داشتیم، خوشبختانه امتحانات بدون هیچ مشکلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری بود و صحبتی که با دانش آموزان داشتیم نشان از علاقه و اشتیاق آنها برای حضور در مدرسه بود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: دانش آموزان ابتدایی خوشبختانه آگاهی خیلی خوبی راجع به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند که به طور قطع نتیجه تلاش همکاران فرهنگی ما است.
وی اضافه کرد: در وزارت آموزش و پرورش تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم و هر تصمیمی که در آنجا اتخاذ شود، اجرا خواهیم کرد،  البته بعد از بازگشایی حضوری مدارس اتفاق خاصی رخ نداده و سیر کرونا نزولی بوده است

حکیم زاده ادامه داد: در زمان بسته بودن مدارس پیک کرونا را پشت سرگذاشتیم و امیدواریم با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده با همکاری وزارت بهداشت، بتوانیم روند آموزش حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضمین سلامت دانش آموزان تداوم ببخشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش ترکیبی برای کادر آموزش وظیفه مضاعفی را ایجاد کرده و جا دارد که از معلمین زحمتکش بخاطر تلاش‌های بی وقفه شان در بخش آموزش قدردانی کنم.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۰ هزار معلم، ۳۰ هزار بازنشسته و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز دارد که در چهار هزار و ۳۳۱ واحد آموزشی درس می‌خوانند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار