نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی گفت: این بنیاد ۲۰۰ دستگاه گرمایشی بخاری و آبگرمکن به ارزش سه میلیارد ریال همزمان با فصل سرما بین نیازمندان استان توزیع کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محسن فولاد اظهار داشت: ۷۰ دستگاه از این وسایل گرمایشی در شهرستان بجنورد، ۲۴ دستگاه در شهرستان راز و جرگلان، ۴۰ دستگاه در شیروان، ۳۰ دستگاه در شهرستان اسفراین و مابقی نیز در شهرستان های گرمه و جاجرم توسط ۱۸ گروه جهادی توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه بخاری و آبگرمکن به علت برودت هوا و سرمای زمستانی وسیله مورد نیاز در این منطقه محسوب می شود، افزود: این نیازمندان از قبل توسط گروه های جهادی شناسایی و این وسایل گرمایشی در بین آنها توزیع شد.

 

نماینده بنیاد احسان در خراسان شمالی به دیگر فعالیت این بنیاد اشاره کرد و گفت: ۳۳ گروه جهادی در این بنیاد فعال هستند و از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ میلیارد ریال خدمات امدادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم این خطه ارائه کردند.

 

 وی با بیان اینکه اجرای فوریت های امدادی و خدمات اجتماعی بنیاد احسان در خراسان شمالی پررنگ‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: طرح های مشق انسان، احسان سلامت، لیگ احسان، بسته سلامت، درمان ناباروری و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله طرح هایی است که امسال توسط این بنیاد در استان اجرایی شده است.

 

فولادی از اجرای سه رزمایش فرهنگی و امدادی در دور جدید اقدامات بنیاد احسان در خراسان شمالی خبر داد و افزود: رزمایش همدلی و احسان با توزیع پنج هزار بسته معیشتی، رزمایش سلامت با توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و رزمایش اهدای جهیزیه با توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند از دیگر فعالیت این بنیاد است که در شهرستان های استان اجرا شده است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار