استاندار اصفهان‌گفت: سرمایه اجتماعی حاکمیت متاثر از عملکرد کارآمد مدیران اجرایی و مسئولان رده های مختلف کشور است.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 30 December 2021

سید رضا مرتضوی در جلسه معرفی سرپرست فرمانداری نجف آباد افزود: عملکرد شفاف، فساد ستیز، جهادی و بسیجی مدیران دولت برای اعتماد سازی و حفظ سرمایه اجتماعی کارساز و راهبردی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه فساد ستیزی رویکرد دولت است و در بین مدیران ارشد هم‌ وجود دارد تصریح‌کرد: فساد ستیزی به معنای رصد وضعیت در مبارزه با فاسدان توام با  پاک دستی است.

وی شفافیت در عملکرد را از شاخصه های دولت سیزدهم برشمرد و گفت:  شفافیت در همه ابعاد عملکردی به جز مسائل امنیتی باید محقق شود.

مرتضوی همچنین نقش کارآمد رسانه‌ها را مهم خواند و اظهارداشت: خبرنگاران و مراکز خبری به رویدادهای خبری مدیران  و نهادهای دولتی بسنده نکنند و شرح وظایف سازمان‌ها را جهت آگاهی وتسریع در خدمت رسانی معرفی کنند.

استاندار اصفهان به انتصاب فرمانداران اشاره کرد و گفت: در انتخاب این افراد شاخصه‌های دولت مورد توجه است و فرمانداران در یک اردوی جهادی وارد شده اند و شبانه روز باید در خدمت مردم باشند.

وی با بیان اینکه نجف آباد در عرصه مجاهدت، علم و دین و تربیت شخصیت‌های بزرگ‌مثل سردار کاظمی پیشگام بوده است یادآورشد: نگاه دولت و وزارت کشور به این شهرستان به صورت ویژه است.

وی به نهم دی و شهادت سردار سلیمانی و قافله شهدا استان‌اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸  جریان فتنه را زمین‌گیر کرد.

امام جمعه نجف آباد  نیز در این نشست به مجاهدت های مردم این شهرستان از اول انقلاب تاکنون اشاره کرد و اظهارداشت: مردم متدین، انقلابی و مجاهد این خطه در تمامی عرصه های انقلاب حاضر بوده اند و رسیدگی به نیازها را پیگیری کرده و مطالبه گر هستند.

حجت الاسلام حسناتی ادامه داد: نجف آباد از جمله شهرستان هایی است که در آن باید مدیران صادقانه و ملخصانه برای مردم کار کنند و از سیاسی بازی و مسائل حاشیه ای دور شوند.

در پایان این مراسم موسی مباشری به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه نجف آباد معرفی و از مجتبی راعی فرماندار پیشین این خطه قدردانی  شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار