جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی روز بر هم زدن ائتلاف مهره‌های داخلی با بیگانگان و ناکام گذاشتن تئوری انقلاب‌های رنگین بود که می‌خواستند آن را در ایران هم اجرا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 30 December 2021

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر افزود: در این روز حرکت فراجناحی دوستان انقلاب از هر حزب و جناحی در دفاع از انقلاب محقق شد.

وی ادامه داد: این روز خروش همگانی بود در برابر فتنه‌گران و لذا هیچگاه نباید فتته گران را فراموش کرد زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب فتنه خط قرمز انقلاب است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۹ دی برخاسته از حقیقت و حضور مردمی در  لحظه مورد نیاز انقلاب، متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ است.

حجت الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه طراحی و برنامه‌ریزی برای فتنه ۸۸ از سال‌های قبل رقم‌خورده بود، اضافه کرد: سال ۷۸ در  حادثه کوی دانشگاه این طراحی توسط کسانی که سر سفره انقلاب بودند و کسانی که مسوولان امنیت بودند آزمایش شد.

وی تاکید کرد: برای فتنه ۸۸ به دیدار "جورج سوروس" رفتند که مدیر انقلاب‌های مخملی است و برنامه افرادی چون "جین شارپ" که برنامه نویس انقلاب‌های مخملی است و صدها دستورالعمل او که در کشورهای دیگر اجرا شده بود را اجرا کردند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از روسای جمهور اسبق در سال ۸۵ با جورج سورس ملاقات کرد و در همان ملاقات گفتند که در ایران مشکلی به نام ولایت فقیه داریم که نمی‌توانیم آن را حل کنیم.
حجت الاسلام طیبی‌فر خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ طراحی شده از قبل بود، بحث انتخابات و رای آوردن برخی نبود، پنج ماه قبل از انتخابات چه کسانی در خطبه نماز سخن از دم از تقلب زدند؟ چه کسانی گفتند اگر تقلب شد، مردم به خیابان‌ها بریزند؟ چه کسانی نامه بدون سلام و والسلام به رهبر معظم انقلاب نوشتند؟
وی گفت: طراحی از قبل بود و برخی گردانندگان خودشان اعتراف کردند که تقلب رمز عملیات بود؛ چند سال قبل از فتنه آموزش برخی را به عنوان خبرنگاران نوین در برخی کشورها شروع کردند و به آنها آموزش دادند که چگونه وارد عمل شوند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اما دشمن از رابطه ولایی مردم با ولی امرشان، از رابطه امت با اهل بیت عصمت و طهارت غافل بود.
حجت الاسلام طیبی‌فر اظهارداشت: هشت ماه آرامش مردم را گرفتند و در روز عاشورا خمیرمایه خود را بیرون ریختند، علائم و پرچم‌های عزاداری را به آتش کشیدند و به نماز گزاران روز عاشورا با سنگ حمله کردند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: مردم در روز ۹ دی نشان دادند در کنار رهبری هستند و حتی برخی کسانی که نادانسته وارد فتنه شدند، وقتی دیدند این فتنه گران هدفشان ضربه زدن به دین مردم، اسلام و آرمان‌های انقلاب است، از فتنه‌گران دور شدند.
وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی حماسه‌ای آفریدند تا مهره‌های کلیدی دشمن را ناامید کنند، افزود: این لیدرهای فتنه در سال‌های اخیر کجا بودند؟ به غیر از برخی که از کشور فرار کردند و جمع محدودی که محاکمه شدند، بقیه چه شدند؟ چه کسانی به آنها مسئولیت دادند و اجازه ندادند از فتته در جایی صحبت شود.
حجت الاسلام طیبی‌فر تصریح کرد: بصیرت یعنی اینکه باید بدانی شمری که در برابر امام حسین (ع) ایستاد، جانباز جنگ صفین بود و لذا ولایتمدار بودن در مقطعی از تاریخ فایده ندارد زیرا ولایت‌مداری یک حرکت ماندگار است.
وی با اشاره به مقاومت ملت ایران برابر توطئه‌های دشمن گفت: مردم ما نشان دادند با وجود مشکلاتی که همین فتنه‌گران به‌وجود آوردند کشور را به این نقطه رساند در راه انقلاب و اسلام تا پای جان ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: مردم ما  حرکت جدیدی را از جنس ۹ دی آغاز کرده‌اند ولذا باید کمک کنیم تا نظام اسلامی نوکر مردم و خادم مردم بودن را به اثبات برساند زیرا هدف ما حکومت بر مردم نیست بلکه حکومت برای مردم است و لذا هر مسوول باید خود را نه آقا و رییس بلکه خادم و نوکر مردم بدانند .
جانشین نماینده ولی فقیه در پیاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمود ۹ دی یوم الله است زیرا باید این روز بماند تا مردم مراقب فتنه گران باشند و بدانند در صحنه‌هایی که اسلام نیاز دارد باید حضور جدی داشته باشند و این ‌مسیر را تا رساندن پرچم آن به دست صاحب اصلی‌اش همراه رهبر انقلاب ادامه داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: کجا رفتند افرادی که در سال ۸۸ فتته کردند؟ کسانی بودند که با امام عکس می‌گرفتند اما یک دفعه صدای گوساله سامری بلند شد به دنبال او رفتند و صدای او را تقلید کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: قبل از اینکه استان‌های دیگر بپا خیزند مردم اصفهان برای تثبیت انقلاب و ضربه به دشمنان انقلاب حماسه‌ای خلق کردند برای دشمن بسیار سنگین‌بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار